اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان مطرح کرد:

ساخت ۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده مانه و سملقان در طرح "جهاد همبستگی ملی"

ساخت ۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده مانه و سملقان در طرح "جهاد همبستگی ملی"
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان مانه و سملقان، همزمان با سراسر کشور، گفت: مناطق محرومی که منازل آن در جریان بارندگی شدید و سیلاب فروردین ماه امسال دچار تخریب شده اند، در طرح جهاد همبستگی ملی که توسط سازمان بسیج سازمان بسیج مستضعفین در حال اجرایی شدن است، ساخته خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با عصر اترک با اشاره به آغاز اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان مانه و سملقان، همزمان با سراسر کشور، گفت: مناطق محرومی که منازل آن در جریان بارندگی شدید و سیلاب فروردین ماه امسال دچار تخریب شده اند، در طرح جهاد همبستگی ملی که توسط سازمان بسیج سازمان بسیج مستضعفین در حال اجرایی شدن است، ساخته خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با اشاره به برخی از آسیب دیدگان این حادثه که مددجوی کمیته امداد و یا بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: این افراد که از پول خودشان و یا از تسهیلات بانک مسکن، ساخت و یا تعمیر منازل خود را شروع کرده و در حالت نیمه ساخت مانده اند، تحت پوشش طرح همبستگی ملی قرار خواهند گرفت.

,

محمـدی ادامه داد: در این طرح هر مسجد مسئولیت کمک به ساخت یک منزل مسکونی را تا جایی که کمک های مردمی برسد، برعهده خواهد گرفت.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اضافه کرد: اعزام گروه های جهادی برای تکمیل طرح های مربوطه نیز از اقداماتی است که بسیج در این طرح انجام خواهد داد.

,

وی با اشاره به تفاهم انجام شده بسیج با بهزیستی و کمیته امداد برای اجرای این طرح، اظهار کرد: محدوده اجرای این طرح در مناطق مرزی و نیز سراسر شهرستان پراکندگی داشته و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

,

محمـدی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت گروه های جهادی استفاده خواهد شد، گفت: علاوه بر اینکه برای استقرار گروه های جهادی در این مناطق، سپاه استان، بسیج سازندگی و دانشجویی همکاری خواهند کرد، دستگاه های اداری شهرستان نیز مسئولیت هایی را بر عهده دارند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به اینکه کلیه ظرفیت این طرح به جمع آوری کمک های نقدی برای ساخت منازل آسیب دیده محدود نشده و طرح مورد نظر جنبه جریان سازی خواهد داشت، تاکید کرد: مهمترین هدف این طرح، احیای نقش برجسته مسجد در کمک به محرومین جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه