اخبار داغ

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور :

۴۰ درصد مهارت آموزان سازمان فنی حرفه ای وارد بازار کار می‌شوند

۴۰ درصد مهارت آموزان سازمان فنی حرفه ای وارد بازار کار می‌شوند
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای به بخشی از بحث اشتغال ورود می کند گفت: ۴۰ درصد مهارت آموزان سازمان فنی حرفه ای وارد بازار کار می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمان پاک سرشت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در استان ها یک سهمی برای اشتغال ایجاد می‌شود و ما کارمان ائتلافی است گفت: سازمان فنی و حرفه ای به بخشی از بحث اشتغال ورود می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما در این سازمان به تنهایی نمی‌توانیم اشتغال ایجاد بکنیم و به بخشی از پروژه ورود می‌کنیم.

,

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پاسخ به این پرسش که چند درصد از مهارت آموزان و کارورزانی که برای مهارت آموزی به سازمان فنی حرفه ای مراجعه می‌کنند وارد بازار کار می‌شوند گفت: تقریباً در دوره های سازمان فنی حرفه ای نزدیک ۴۰ درصد مهارت آموزان اشتغال پیدا می کنند.

,

وی با بیان اینکه هدف سازمان فنی حرفه ای اشتغال پذیر کردن افراد و کارآموزان است تاکید کرد: فردی که در سازمان فنی حرفه ای آموزش می بیند، در جای دیگری دستگاه ما تسهیلات در اختیارش قرار می دهد تا بتواند اشتغالزایی داشته باشد.

,

پاک سرشت در پایان تاکید کرد: این سازمان همچنین برای کارآموزان و مهارت آموزان در جایی دیگری نیز بازار کار نظر می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه