اخبار داغ

ورود شورای نگهبان به موضوع آپارتمان نمایندگان

ورود شورای نگهبان به موضوع آپارتمان نمایندگان
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره‌ای به انصراف نمایندگان از استیضاح وزرا با وعده آپارتمان گفت: برخی از نمایندگان با همین رویکرد رد صلاحیت شدند و شورای نگهبان هم در این قضیه وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکی با بیان اینکه سوء مدیریت در سیاست های کلان آب کشور سبب شده که در گذشته و اکنون با چالش آب روبه‌رو شویم، اظهار داشت: عزم جدی برای ساماندهی آب استان اصفهان وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان کرد: با وجودی که استان اصفهان را به عنوان استان برخوردار تلقی و آن را بهشت معرفی می‌کنند، اما متاسفانه استان اصفهان به دلیل بازی‌های سیاسی عقب مانده شده که حتی استان آذربایجان شرقی در پویایی، اقتصاد و بهداشت و درمان استانشان گام‌های بزرگی برداشته ‌و بسیار جلوتر از اصفهان هستند.

,

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه اصفهان دومین استانی است که بیشترین مالیات را به کشور پرداخت می‌کند ولی دریافت از این مالیات در قسمت های مختلف از رتبه ۱۳ تا ۲۳ قرار دارد، برای برطرف کردن مشکلات باید مسئولان رویکرد خود را تغییر دهند.

,

انتقاد به عملکرد مجلس در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

, انتقاد به عملکرد مجلس در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب,

وی با اشاره به عملکرد مجلس درباره اجرا کردن بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این انتقاد به دولتی‌ها وارد است که حتی به ظاهر هم در سخنرانی‌ها اشاره‌ای به فرمایشات رهبری نمی‌کنند، این سوال مطرح است که مجلس برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب چه اقداماتی انجام داده، حتی بعید است که در این مدت باقی مانده با وجود مسئله انتخابات کاری در این راستا انجام دهند.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه که می‌تواند حرکت رو به جلو را برای ما ایجاد کند، فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: با فرافکنی یادمان رفت که امام‌ (ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و به اروپا و آمریکا دل بستیم و بحث برجام را پیش کشیدیم؛ رویکرد مقام معظم رهبری نیز در گام دوم انقلاب این است که به منابع داخلی و استعداد جوانان اتکا کنیم.

,

  

,

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها فقط برای فرصت‌سوزی آمده‌ بودند و وقت ما را بگیرند و علی‌رغم اینکه دولتی‌ها به مسائل داخلی برنمی‌تابند، باید مردم ورود پیدا کنند و و با رای خودشان آدم‌های صالح و انقلابی و جهادی را بر سرکار بیاورند.

,

تفکرات دولتی‌ها لیبرالیسمی شده است

, تفکرات دولتی‌ها لیبرالیسمی شده است,

وی با اشاره‌ای به انصراف نمایندگان از استیضاح وزرا با وعده آپارتمان افزود: برخی از نمایندگان با همین رویکرد رد صلاحیت شدند و شورای نگهبان هم در این قضیه وارد شده است، متاسفانه این رویکرد و ارتباط در مجلس وجود دارد که برای مثال در استیضاح یکی از وزرا فراکسیون امید تا ساعت ۱۱ روز استیضاح پیرامون عملکرد وزیر مربوطه مصمم به استیضاح بودند اما یک الی دو دقیقه قبل از استیضاح با پیام‌های دریافتی نظرها تغییر پیدا کرد.

,

ترکی خاطرنشان کرد: به نمایندگان تهران گفته می‌شود که چرا تاکنون انتقادی را به وزیران را نداشته‌اند و کدام سئوال را از وزرا و هیئت دولت داشته‌اند!؟ وابستگی نمایندگان با هیئت دولت در حد تعامل و پیشبرد کشور مطلوب است اما این طور نباشد که ناملایمات دیده نشود. عدالت و رویکرد به سمت مستضعفین آن چیزی بود که برای آن انقلاب کردیم و این در حالی است که دولتی‌ها از آن فاصله گرفته‌اند، تفکرات لیبرالیسمی شده و در حوادث تنها به فکر منفعت و سود خودشان هستند.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انقلاب بر مبنای عدالت پایه گذاری شده که اگر عدالت از طرف استان اصفهان برای شهرستان‌ها رعایت می‌شد، استان با مهاجرت های بسیار و مشکلات و چالش‌های متعدد روبرو نبود.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه