اخبار داغ

براساس بیانیه گام دوم انقلاب

کمپین ورود جوانان انقلابی استان بوشهر به عرصه سیاسی کشور راه اندازی شد

کمپین ورود جوانان انقلابی استان بوشهر به عرصه سیاسی کشور راه اندازی شد
در روزهای گذشته کمپینی توسط جمعی از جوانان انقلابی استان بوشهر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که پیرو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود جوانان به عرصه های مختلف کشور فعالیت جوانان انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بعداز پایان چهل سال اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری آغاز گام دوم انقلاب با صدور بیانیه ای اعلام کردند که در این بیانیه چند موضوع به الویت بیان و همه دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی مکلف براجرای آن شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
 
,
یکی از مهمترین محورهای موضوع جوان گرایی و ورود جوانان انقلابی به عرصه خدمات رسانی و فعالیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بود که مورد توجه جوانان مومن و انقلابی قرار گرفت و فعالیت های بسیار خوبی در سطح ملی و استان بوشهر توسط جوانان انقلابی شکل گرفت.
,
 
,
با توجه به اینکه فضای کشور در نیمه دوم سال جاری قائدتا به سمت انتخابات مجلس شورای اسلامی سوق خواهد داشت جوانان انقلابی بوشهر وارد عرصه میدان داری برای تصمیمات مهم کشور در حوزه سیاسی شده اند.
,
 
,
برخی از احزاب سیاسی، مجمع های فعال در حوزه های مختلف، جمعیت های خدمات رسان و غیره در استان بوشهر با محوریت جوانان انقلابی و متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و کارد جوانان انقلابی مانند دوران هشت سال دفاع مقدس و دوقرن مقاومت در برابر استعمار پیر ولایتمداری خود به ولی امر مسلمین جهان اثبات کرده اند.
,
 
,
در روزهای گذشته کمپینی توسط جمعی از جوانان انقلابی استان بوشهر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که پیرو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود جوانان به عرصه های مختلف کشور فعالیت جوانان انجام شود.
,
 
,
متن کمپین به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
تحـــول عظــیم
,
 
,
ما جوانان استان بوشــهر با تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب و بیان مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان دانشجو مبنی بر ورود و نقش آفرینی جوانان ۳۰ تا ۴۰ ساله در مدیریتهای کشور که اصل بیانات در زیر آمده است.
,
 
,
با توجه به اینکه یکی از مدیریتهای اثر گذار کشور ، مجلس و وکالت مردم  در تصمیم‌گیری های کلان کشور است.
,
 
,
لذا ما جوانان قصد داریم همراه با پدران و مادران خود و سایر  دلسوزان استان بوشــهر با امضاء این کمپین ،ضمن حمایت خود در ورود جوانان، منطبق با  نظر مقام معظم رهبری ، از افراد مسن و بازنشسته با حفظ احترام آنان، مصرانه درخواست کنیم، که با  احترام و پایبندی به فرمایشات  رهبر فرزانه انقلاب ضمن امتناع از ورود ( ثبت نام ) به انتخابات پیش روی مجلس و  با حمایت از ما جوانان بالندگی کشور را  حمایت کنند.
,
 
,
تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص حضور جوانان در عرصه های مختلف:
,
 
,
جوانان؛ محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی
,
امّا راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.
,
 
,
 نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی؛ مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور
,
نکته‌ی مهمّی که باید آینده‌سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی میکنند که از نظر ظرفیّتهای طبیعی و انسانی، کم‌نظیر است و بسیاری از این ظرفیّتها با غفلت دست‌اندرکاران تاکنون بی‌استفاده یا کم‌استفاده مانده است. همّتهای بلند و انگیزه‌های جوان و انقلابی، خواهند توانست آنها را فعّال و در پیشرفت مادّی و معنوی کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کنند.
,
 
,
مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است. جمعیّت جوان زیر ۴۰ ‌سال که بخش مهمّی از آن نتیجه‌ی موج جمعیّتی ایجادشده در دهه‌ی ۶۰ است، فرصت ارزشمندی برای کشور است. ۳۶ میلیون نفر در سنین میانه‌ی ۱۵ و ۴۰ سالگی، نزدیک به ۱۴ میلیون نفر دارای تحصیلات عالی، رتبه‌ی دوّم جهان در دانش‌آموختگان علوم و مهندسی، انبوه جوانانی که با روحیه‌ی انقلابی رشد کرده و آماده‌ی تلاش جهادی برای کشورند، و جمع چشمگیر جوانان محقّق و اندیشمندی که به آفرینشهای علمی و فرهنگی و صنعتی و غیره اشتغال دارند؛ اینها ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ی مادّی با آن مقایسه نمیتواند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه