اخبار داغ

حاشیه نگاری سفر معصومه ابتکار به سنندج؛

امتناع استاندار کردستان از حضور در مجلس زنانه معاون رئیس جمهور!

امتناع استاندار کردستان از حضور در مجلس زنانه معاون رئیس جمهور!
معصومه ابتکار به استان کردستان سفر کرد اما بعد از استقبال ورود از او توسط استاندار، وظیفه ادامه همراهی این سفر را همسر جناب استاندار برعهده گرفت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز شنبه 22 تیرماه 98 به کردستان سفر کرد. پس از ورود به سنندج استاندار به استقبالش رفت اما در ادامه او را همراهی نکرد و به بهانه حضور در جلسه ای دیگر، همسر استاندار کردستان وظایف او در همراهی ابتکار را بر عهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

جالب اینجاست که همسر استاندار کردستان هیچ مسئولیت دولتی ندارد و فقط بنابه اینکه جناب استاندار نخواسته بود در این سفر خانم ابتکار را همراهی کند و در مجالس زنانه این سفر حضور یابد همراه معاون رئیس جمهور شده بود.

,

 

,

بازدید از آموزشگاه ترنج، شرکت در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و فقهی حوزه زنان، حضور در جلسه طرح ملی گفتگوی خانواده و شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان برنامه سفر یک روزه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان کردستان بود که بعداً اعلام شد جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لغو شده است!

,

 

,

البته از منظری دیگر نیز می توان به این موضوع پرداخت، اینکه شعار «حقوق زنان» در نزد دولتمردان فقط یک شعار توخالی و برای اهداف خاص در صحنه های سیاسی خاص است و فرقی نمی کند که آن زن، یک فرد عادی جامعه باشد یا معاون رئیس جمهور!

,

 

,

و شاید سفر ابتکار به کردستان بی هدف است و بی نتیجه خواهد بود و ارزش آن را نداشته که استاندار وقت خود را صرف این طرف و آن طرف رفتن و حضور در جلسات بیهوده کند و احتمالاً دلیل لغو شورای توسعه و برنامه ریزی نیز همین موضوع بی اهمیتی سفر خانم ابتکار بوده است!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه