اخبار داغ

کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران تویسرکان غیرقانونی است و مجوزی ندارد

کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران تویسرکان غیرقانونی است و مجوزی ندارد
به گفته مدیر باشگاه خبرنگاران استان همدان کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران تویسرکان منستب به باشگاه خبرنگاران نیست و غیرقانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به تازگی کانال تلگرامی با نام باشگاه خبرنگاران تویسرکان در این شهرستان فعال شده است و به طور عمده اخبار خود را بدون ذکر منبع از دیگر کانال های خبری شهرستان کپی برداری می کند و یا گاهی بر اثر تخیلات ذهنی خود مطالبی برای تشویش اذهان عموم منتشر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نمونه بارز آن، خبر از کشف معدن طلا در منطقه خانگرمز تویسرکان بود که به شدت از سوی مسئولان و همچنین کارشناسان محیط زیست تکذیب شد.این خبر کذب حتی می توانست تبعات امنیتی به دنبال داشته باشد.
در نهایت با تحقیقات و پیگیری ها، مشخص شد که کانالی با عنوان باشگاه خبرنگاران تویسرکان که توسط فردی به نام “ز.ح” اداره می شود، کاملا غیرقانونی است و «مهرداد نجف شعار» مدیر باشگاه خبرنگاران استان همدان با بیان این مطلب تأکید کرد که ما نماینده ای در تویسرکان با این نام نداریم، اصلا کانال نداریم.
تصاویری از گردانده این کانال موجود است که به زودی منتشر می شود.
هر روز که به انتخابات نزدیک می شویم تعجبی ندارد که بر تعداد کانال های غیرقانونی که مجوزی فعالیت ندارند و به طور عمده برای پخش شب نامه های نامزدهای احتمالی که با پول می خواهند کانال تلگرامی یا صفحات ایسنتاگرامی ایجاد و یا صفحات فعال تویسرکانی ها را خریداری کنند افزوده می شود.
امید است که پلیس فتا با گردانندگان چنین کانالی هایی به طور قانونی برخورد جدی داشته باشند تا با افکار عموم بازی نشود.

,
,
,
,
,

فاطمه زنگنه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه