اخبار داغ

مدیرجهادکشاورزی کلاله:

با تامین اعتبار، خرید از گوجه کاران آغاز می شود

با تامین اعتبار، خرید از گوجه کاران آغاز می شود
مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلاله گفت: به محض تامین اعتبار برای شرکت تعاونی، خرید گوجه فرنگی از کشاورزان توسط این شرکت آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،علی علیزاده در گفتگویی اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه در جلسات مختلف استانداری با کارخانه داران در خصوص تعیین قیمت خرید گوجه از کشاورزان به قیمت 1200 تومان، ورود برخی دلالان و واسط ها باعث این شده که خرید گوجه از کشاورزان به 700 تومان برسد که باعث ضرر کشاورزان و سود دلالان خواهد شد.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،علی علیزاده در گفتگویی اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه در جلسات مختلف استانداری با کارخانه داران در خصوص تعیین قیمت خرید گوجه از کشاورزان به قیمت 1200 تومان، ورود برخی دلالان و واسط ها باعث این شده که خرید گوجه از کشاورزان به 700 تومان برسد که باعث ضرر کشاورزان و سود دلالان خواهد شد. , به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،علی علیزاده در گفتگویی اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه در جلسات مختلف استانداری با کارخانه داران در خصوص تعیین قیمت خرید گوجه از کشاورزان به قیمت 1200 تومان، ورود برخی دلالان و واسط ها باعث این شده که خرید گوجه از کشاورزان به 700 تومان برسد که باعث ضرر کشاورزان و سود دلالان خواهد شد. , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: در این راستا برخی از کشاورزان با حضور در این اداره مراتب اعتراض خود را اعلام کردند؛ برای حل مشکل کشاورزان رایزنی های استانی و کشوری انجام شده است و به محض تامین اعتبار برای خرید گوجه، شرکت تعاونی خرید از کشاورزان را آغاز می کند.

, وی افزود: در این راستا برخی از کشاورزان با حضور در این اداره مراتب اعتراض خود را اعلام کردند؛ برای حل مشکل کشاورزان رایزنی های استانی و کشوری انجام شده است و به محض تامین اعتبار برای خرید گوجه، شرکت تعاونی خرید از کشاورزان را آغاز می کند., وی افزود: در این راستا برخی از کشاورزان با حضور در این اداره مراتب اعتراض خود را اعلام کردند؛ برای حل مشکل کشاورزان رایزنی های استانی و کشوری انجام شده است و به محض تامین اعتبار برای خرید گوجه، شرکت تعاونی خرید از کشاورزان را آغاز می کند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه