اخبار داغ

با حضور وزیر صنعت صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات در تربت حیدریه

آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات در تربت حیدریه
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی رضوی جلگه رخ تربت حیدریه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی رضوی جلگه رخ با مجموع سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی و به گفته سرمایه گذار آن فاز نخست آن با حجم سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال در مدت ۱۲ ماه ساخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

مهدی عباسپور با بیان اینکه در سفر یک روزه وزیر صمت بازدید از کارخانه در حال احداث فولاد رخ نیز گنجانده شده، افزود: همچنین امروز 2 واحد تولیدی کارتن سازی و تولید نایلون با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال در داخل کارخانه کاشی زرین خراسان افتتاح می شود.

,

 

,

وی بیان کرد: بازدید از مرکز شتاب دهنده صنعتی سبحان واقع در نزدیکی روستای مورشک و دیدار با فعالان حوزه صنعت، معدن و بازار تربت حیدریه از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر صمت به تربت حیدریه می باشد.

,

 

,

رییس اداره صنعت و معدن تربت حیدریه خاطر نشان کرد: وزیر صمت همچنین با سفر به شهرستان های زاوه و مه ولات به ترتیب در آیین کلنگ زنی پروژه تولید بلوک های سیمانی کارخانه سیمان زاوه و کلنگ زنی پروژه صنعتی کربن فعال حضور خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه