اخبار داغ

رئیس تامین اجتماعی میاندورود:

تامین اجتماعی میاندورود 7 میلیارد مطالبات معوق دارد

تامین اجتماعی میاندورود 7 میلیارد مطالبات معوق دارد
رئیس تامین اجتماعی میاندورود گفت: تامین اجتماعی میاندورود حدود 7 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد و از کارفرمایان مدیون انتظار داریم تا با پرداخت به موقع حق بیمه‌ها، سازمان را برای انجام درست تعهدات و خدمات به بیمه شدگان، یاری نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با تبریک هفته تامین اجتماعی به بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: تامین اجتماعی به عنوان یکی از دستاوردهای تجربی بشر به منظور حمایت از افراد یک جامعه در مقابل خطرات و پیشامدهای اجتماعی نظیر بیکاری، از کار افتادگی، بازنشستگی و غیره است.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که با استفاده از سیاست گذاری‌ها و سازوکارهای بیمه‌ای به امر پوشش بیمه‌ای کارگران و مزد بگیران و نیز صاحبان حرف و مشاغل آزاد می‌پردازد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: این سازمان به‌عنوان جامع‌ترین و محوری‌ترین ارائه دهنده خدمات و حمایت‌های قانونی تامین اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و حمایت از نیروی کار و تعمیق امنیت اجتماعی و اقتصادی دارد.

مهدوی با اشاره به مشکلات ناشی از اختلالات اقتصادی کنونی کشور گفت: از کارکردهای اصلی تامین اجتماعی حمایت و صیانت از نیروی کار در شرایط گسست اقتصادی است، لذا در چنین شرایط اقتصادی است که رسالت حقیقی تامین اجتماعی مورد انتظار جامعه است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی کشور که خود سازمان نیز بصورت مستقیم و غیرمستقیم متاثر از آن است، همچنان به انجام خدمات بهینه و تعهداتی که قانون بر عهده‌اش گذاشته در جلب رضایت بیمه شدگان اهتمام دارد.

مهدوی با اشاره به برخی خدمات سازمان تامین اجتماعی، گفت: توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه غیرحضوری خدمات، اجرای بخشودگی جرائم کارفرمایان مدیون، بیمه کارگران ساختمانی و بسیاری دیگر از این خدمات در حالی انجام گرفت که سازمان تامین اجتماعی متاثر از وضعیت اقتصادی کشور، دچار مشکلات زیادی است.

وی با تصریح این نکته که بیش از نیمی از جمعیت شهرستان میاندورود تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی بوده بیان کرد: با توجه به اینکه عمده فعالیت مردم میاندورود در زمینه کشاورزی است، تعداد کارگاه‌های کشاورزی که مشمول کمک دولت هستند در شعبه میاندورود بیشتر از سایر کارگاه‌ها و صنوف است.

مهدوی افزود: تامین اجتماعی میاندورود حدود 7 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد و از کارفرمایان مدیون انتظار داریم تا با پرداخت به موقع حق بیمه‌ها، سازمان را برای انجام درست تعهدات و خدمات به بیمه شدگان، یاری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه