اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران:

تعداد محیط‌بانان جوابگوی حفاظت از عرصه‌های طبیعی مازندران نیست

تعداد محیط‌بانان جوابگوی حفاظت از عرصه‌های طبیعی مازندران نیست
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به فعالیت 300 محیط بان در استان، گفت: این تعداد محیط بان پاسخگوی حفاظت از 502 هزار هکتار از مناطق طبیعی و ملی، پارک‌های ملی، پناهگاه حیات وحش و مناطق حفاطت‌شده سطح استان نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسلم آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از میان ۳۰۰ محیط‌‌بان مازندران یک نفر به نام علیرضا یخکشی به‌عنوان محیط‌‌بان نمونه ملی، پنج محیط‌بان کشوری و ۱۵ نفر به‌عنوان محیط‌بان نمونه استانی انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی بیان کرد: مراسم تجلیل از محیط‌ بانان کشوری در استان یزد و محیط‌‌بانان استانی طی روزهای آینده در مرکز استان برگزار خواهد شد.
,
 
,
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به فعالیت 300 محیط بان در استان، خاطرنشان کرد: این تعداد محیط بان پاسخگوی حفاظت از 502 هزار هکتار از مناطق طبیعی و ملی، پارک‌های ملی، پناهگاه حیات وحش و مناطق حفاطت‌شده سطح استان نیستند.

آهنگری با بیان اینکه 48 درصد ردیف‌های شغلی محیط‌بانان پر شده و 52 درصد ردیف‌ها خالی است، افزود: با توجه به اراضی حفاظت شده لازم است در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: محیط بانان با مشکلات بسیاری مواجه هستند ازجمله اینکه امسال پنج محیط بان استان در درگیری با متخلفان مصدوم و مجروح شدند؛ مشکلات وجود دارد چرا که هستند شکارچیانی که به قانون احترام نمی‌گذارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: ضرورت آموزش و اگاهی بخشی در همه سطوح از مدرسه، خانه، دانشگاه، اداره و سایر احساس می‌شود، اگر آموزش‌ها بیشتر شود مشکلات کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه