اخبار داغ

رئیس شورای شهر نیشابور:

خیّر نیشابوری آماده ساخت کتابخانه مرکزی بود اما حمایت نشد/ زمین واگذار شده به پروژه‌ها در زمان مقرر باید به بهره‌برداری برسد

خیّر نیشابوری آماده ساخت کتابخانه مرکزی بود اما حمایت نشد/ زمین واگذار شده به پروژه‌ها در زمان مقرر باید به بهره‌برداری برسد
رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: شورای اسلامی زمین هایی را که در اختیار می گذارد زمان برایش تعیین می کند و اگر در زمان تعیین شده پروژه را به اتمام نرسانند زمین از آنان گرفته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی درودی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: شورای اسلامی زمین هایی را که در اختیار می گذارد زمان برایش تعیین می کند و اگر در زمان تعیین شده پروژه را به اتمام نرسانند زمین از آنان گرفته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به زمین ارگ جنوبی که پنج سال برای کتابخانه مرکزی نیشابور تحویل داده شد افزود: پنج سال بیشتر از تحویل زمین گذشته بود و به دلیل اینکه کاری انجام نشد به دانشکده علوم پزشکی نیشابور تحویل داده شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور بیان کرد: باید شخص، موسسه یا سازمانی که زمینی را از شورای شهر دریافت می کند در زمان تعیین شده پروژه را تحویل دهد.

,

وی با اشاره بر اینکه خیر نیشابوری آمادگی خود را جهت ساخت کتابخانه مرکزی نیشابور اعلام کرده بود ابراز کرد: عبدالرضا وکیلی آمادگی خود را با قاطعیت اعلام کرد و نقشه هایی را به خیر نیشابوری دادیم که وکیلی اعلام کرد فقط 30 درصد پروژه با مسئولان نیشابور و مابقی پروژه با خودمان است که متاسفانه از او حمایت نشد.

,

وی در جواب به این سوال که کدام مسئول نیشابور برای کتابخانه مرکزی نیشابور سنگ اندازی کرد، گفت: من با اسم بردن این اشخاص مخالف هستم و کلی صحبت می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه