اخبار داغ

حضور ۱۷۰۰ دانش‌آموز بوشهری در اردوهای طرح هجرت

حضور ۱۷۰۰ دانش‌آموز بوشهری در اردوهای طرح هجرت
سرپرست ناحیه سپاه مالک اشتر بوشهر در گفتگو با رسانه­ ها گفت: از ابتدای تیر ماه سال جاری تاکنون ۱۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر این شهرستان برای شرکت در اردوهای طرح هجرت 3 اعلام آمادگی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ سرهنگ غلامرضا شهابی اظهار داشت: ۱۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بوشهر در عرصه‌های مرمت، زیباسازی، بهسازی و تعمیر لوازم آموزشی و کمک آموزشی در بیش از 30 مدرسه و   به مدت 10 روز، در قالب اردوهای طرح هجرت 3 فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهابی با بیان این که با برنامه ریزی های انجام شده این طرح از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد یافت ، افزود : هدف از برگزاری این طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و آشنایی جوانان با فعالیت های گروهی مثمرثمر است.

,

وی با بیان این که کمک به سازندگی و خدمات رسانی به مناطق محروم جامعه از دیگر اهداف این طرح است، افزود: جوانان با حضور در این طرح با روحیه فداکاری و ایثار و کمک به هم نوع آشنا می شوند.

,

سرپرست سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به اعلام آمادگی ۱۱ گروه جهادی شهرستان بوشهر  برای حضور در اردوهای جهادی، بیان کرد: هدف از تشکیل این اردوها، تقویت روحیه جهادی و انقلابی دانش‌آموزان، به ویژه دانش‌آموزان بسیجی فعال در واحدهای مقاومت دانش‌آموزان است.

,

وی افزود: فراگیری مهارت های کاری و تعامل گروهی از نیازهای نوجوانان و جوانان است و در صورتی که در مسائل فرهنگی این قشر کوتاهی شود، سرمایه های ارزشمند و آینده سازان این مرز و بوم در معرض خطر تهاجمات فرهنگی و آسیب های اجتماعی قرار می گیرند.

,

شهابی اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس، باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و روحیه جهادی در کار و فعالیت بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه