اخبار داغ

محدوده پل شهرستان می‎تواند یکی از بهترین پایگاه‎های قایقرانی کشور باشد

محدوده پل شهرستان می‎تواند یکی از بهترین پایگاه‎های قایقرانی کشور باشد
دبیر هیئت قایقرانی گفت: از پل شهرستان تا پل غدیر مسافت خوب و طولانی ، هزار و 500 متر است که می تواند یکی از بهترین پایگاه های کشور در بحث قایقرانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: به دلیل ثبات نداشتن جریان آب و اینکه آب زاینده رود باز و بسته می شود پایگاه ثابتی برای قایقرانی در زاینده رود نداریم؛ ورزشکاران این رشته مجبور هستند برای فعالیت در زاینده رود قایق‎ها را با خود حمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر هیئت قایقرانی تصریح کرد: در حال حاضر پایگاه کوچکی با همکاری شهرداری در ناژوان داریم و فعال است، پیگیر هستیم در پل شهرستان که وضعیت خوبی هنگامی جاری بودن آب دارد، در آن محل هم پایگاه بزنیم..

,

وی با بیان اینکه یک پایگاه ثابت در پل شهرستان ایده ال است، افزود: از پل شهرستان تا پل غدیر مسافت خوب و طولانی ، هزار و 500 متر است که می تواند یکی از بهترین پایگاه های کشور در بحث قایقرانی شود.

,

قاضی عسگر بیان کرد:  این محل به خاطر اینکه در وسط شهر قرار دارد، از هر جای اصفهان ورزشکار با 10 تا 20 دقیقه زمان خود را به این محل  می رساند؛ در حالی که حتی دریاچه آزادی در تهران تنها برای افراد نزدیک به آن محدوده هستند مناسب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه