اخبار داغ

تغییر مدیریتی در راه آهن شمال پس از 6 سال؛

خدایار طالبی سرپرست راه آهن شمال شد/ مراسم معارفه ماه آینده

خدایار طالبی سرپرست راه آهن شمال شد/ مراسم معارفه ماه آینده
پس از گذشت 6 سال از آخرین انتصاب مدیریتی در راه آهن شمال، بالاخره تغییرات مدیریتی به راه آهن شمال نیز رسید و خدایار طالبی به‌عنوان سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، پس از گذشت 6 سال از آخرین انتصاب مدیریتی در راه آهن شمال، بالاخره تغییرات مدیریتی به راه آهن شمال نیز رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

بر اساس این گزارش، طی حکمی از سوی سعید رسولی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، خدایار طالبی به‌عنوان سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال منصوب شد.

طالبی دومین سرپرست بومی اداره کل راه‌آهن شمال است که بعد از گران‌پاشا به این سمت منصوب شده است.

 یوسف گران‌پاشا مدیرکل سابق نیز بعد از 6 سال مدیریت به‌عنوان مدیرکل خدمات ساختمانی و ایستگاهی راه‌آهن کشور منصوب شد.

گفتنی است طالبی که سابقه‌ای نزدیک به 28 سال فعالیت در راه آهن شمال را دارد، معاونت فنی، رئیس اداره فنی ناوگان، معاونت اداره و چندین سمت دیگر را در کارنامه فعالیت خود دارد.

شایان ذکر است طالبی از مدیران بومی است که از مدارج مدیریتی را پله به پله و از ابتدایی‌ترین سطوح آغاز و به این پست رسیده است.

به گفته حسن‌نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال، به دلیل حضور مدیرکل راه آهن کشور در خارج از کشور، زمان دقیق برگزاری مراسم تکریم و معارفه، پس از بازگشت وی اعلام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به زمان لازم برای طی مراحل روال اداری و همچنین عدم حضور مدیرکل، این مراسم در ماه آینده انجام شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه