اخبار داغ

معاون اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد

آغاز طرح نظارت میدانی از شرکت‌های مسافربری در مازندران

آغاز طرح نظارت میدانی از شرکت‌های مسافربری در مازندران
معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از آغاز طرح نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری طی فصل تابستان خبر داد و گفت: چنانچه شرکت‌ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی نکنند، منجر به صدور رأی مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت‌های متخلف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از فعالیت تعداد 204 شرکت مسافربری در بخش اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان مازندران خبر داد.

وی از  آغاز طرح نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری این استان به صورت مدون و مستمر طی فصل تابستان خبر داد.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام تابستان، نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری استان مازندران در حال اجرا است.

نصیری بیان کرد: پس از تکمیل بازدید میدانی، نواقص موجود شرکت‌ها به مدیران شرکت‌های مزبور ابلاغ می‌شود که در این مرحله، علاوه بر تکمیل چک لیست‌های نظارتی، مشکلات و خدمات حمل‌ونقلی ارائه شده توسط شرکت‌ها به مسافران نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: چک لیست‌های نظارتی به‌منظور ارتقاء سطح خدمات و انطباق شرکت‌ها با قوانین و مقررات جاری سازمان و همچنین افزایش رضایت‌مندی و بهره‌وری مناسب کاربران و مسافران تکمیل و مشکلات موجود پس از بازدید اولیه و تکمیلی به مدیران شرکت‌ها اعلام و تذکر داده می‌شود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد: چنانچه شرکت‌ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی نکنند، مراتب نواقص در کمیسیون‌های تخلفات شرکت‌ها مطرح، که منجر به صدور رأی مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت‌های متخلف می‌شود.

نصیری گفت: در این رابطه، مسافران می‌توانند مشکلات را از طریق ارسال پیامک به سرشماره 3000141 مطرح تا موضوع از طریق بازرسان ارتقا سطح خدمات مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه