اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین:

حضور زوار اربعین از حالت انفرادی به کاروانی تبدیل شود

حضور زوار اربعین از حالت انفرادی به کاروانی تبدیل شود
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در موضوع اربعین باید همه تفکرات و همه اقشار را درگیر کرد و با برنامه ریزی به سمتی برویم که عمده زائران ما از حالت انفرادی به کاروان محور تبدیل شوند به گونه ای که هر مسجد یا خانواده یا هیئت یک کاروان باشند تا بستر محتوادهی فرهنگی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عباس کاظمی امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از خیران استان قزوین با اشاره به بیانیه "گام دوم انقلاب" اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به بالارفتن عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه اشاره دارند که پیاده روی اربعین را می‌توان زمینه ساز تحقق این موضوع دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: پیاده روی اربعین یک معجزه الهی است که پرداخت به آن باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد، اربعین از نگاه تمدنی و مقدمه سازی برای ظهور و آماده سازی برای حضور در دوران حکومت حضرت حجت(عج) دارای اهمیت وافری است.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین ابراز کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب به دنبال کاستن فضای معنویت و توجه به دین و اهل بیت هستند شاهدیم که طی سال‌های اخیر پیاده روی اربعین رونق بسیار خوبی پیدا کرده است.

,

وی عنوان کرد: امروز استقبال جوانان و نیروهای مردمی از برنامه‌های اربعین و در دست گرفتن امور بسیار قابل توجه است و تجربه ثابت کرده هر زمانی مردم زمامدار کارها شدند شاهد وفور نعمات مختلفی بودیم؛ اما ورود مجموعه‌های غیرمردمی عاملی برای از دست رفتن ماندگاری و نتایج مثبت شده است.

,

 

,

کاظمی ادامه داد: استان قزوین را می‌توان پیشتاز و پیش قراول هدایت و سازماندهی ستاد مردمی اربعین در کشور دانست که توانسته با گره زدن پشتیبانی‌ها به گروه‌های مردمی اقدامات بسیار مثبتی را رقم بزند.

,

وی عنوان کرد: سال به سال شاهد هماهنگ تر شدن و انسجام بیشتر دستگاه‌های اجرایی و ستادهای مردمی در برگزاری باشکوهتر پیاده روی اربعین هستیم که باید از این موضوع حفاظت و صیانت کرد.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: امروز شاهدیم جمعیت ظلم ستیز عالم زیر پرچم سیدالشهدا جمع شده اند که این از برکات پیاده روی اربعین است.

,

وی در پایان تاکید کرد: در موضوع اربعین باید همه تفکرات و همه اقشار را درگیر کرد و با برنامه ریزی به سمتی برویم که عمده زائران ما از حالت انفرادی به کاروان محور تبدیل شوند به گونه ای که هر مسجد یا خانواده یا هیئت یک کاروان باشند تا بستر محتوادهی فرهنگی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه