اخبار داغ

رئیس اداره عملیات روانی ستادکل نیروهای مسلح:

امروز اساس اقتدار ترامپ در توییتر خلاصه می‌شود/ ۱۴۰۰ سال است شیعه را می‌کشند اما قوی‌تر می‌شود

امروز اساس اقتدار ترامپ در توییتر خلاصه می‌شود/ ۱۴۰۰ سال است شیعه را می‌کشند اما قوی‌تر می‌شود
رئیس اداره عملیات روانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: واقعیت این است که شیعه را 1400 سال است که می‌کشند و اما قوی‌تر می‌شود و ما این مسئله را تئوریزه می‌کنیم و برای آن‌ها قابل درک نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، نهمین جلسه ازسلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقیست» امشب با موضوع جایگاه رسانه در عملیات روانی و با حضور سردار بهروز اثباتی رئیس اداره عملیات روانی ستادکل نیروهای مسلح و جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن جلسات علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

اثباتی در این جلسه اظهار کرد: امروز انسان به نقطه‌ای رسیده که رهبری از آن گذر از کالبد زیست انسانی و رسیدن به تمدن را تعبیر می‌کنند؛ابتدا باید بدانیم انتهای انقلاب اسلامی کجاست؟ تا بتوانیم به رسالت رسانه‌ها برسیم.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را در ۵محور نهضت انقلاب، انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی بیان کردند.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: حکومت اسلامی آن چیزی است که در ایران و در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتد و اما هنوز به دولت اسلامی نرسیدیم در حالی که همه تلاش می‌کنند و در حال مجاهدت در این مسیر هستیم چراکه انقلاب اسلامی گام سوم را با خطا و آزمون جلو می‌برد.

,

اثباتی بیان کرد: دنیا با دولت اسلامی مشکلی ندارد و انقلاب اسلامی مسئول دولت سازی نیست بلکه دولت محل گذر است؛ مستضعفان جهان دل به آرمان انقلاب اسلامی بستند و استکبار آن را برنمی‌تابد.

,

وی گفت: انقلاب اسلامی نیز نظمی که دنیا در قالب ابرقدرت‌ها به آن عادت کرده بود را در هم ریخت چراکه انقلاب خود مدلی مستقل برای جهان و تمدن سازی دارد.

,

 

,

 

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امروز دو تفکر انقلابی گری و ضدانقلاب رو به روی هم می‌ایستند و آماده جنگ تمام عیار می‌شوند؛ ایجاد مقاومت انقلابی و شکست مقاومت انقلابی است که در تقابل هم هستند و اینجاست که رسانه نقش خود را نشان می‌دهد.

, ,

اثباتی ادامه داد: امروزه رسانه در اختیار تحمیل کردن یک ایده است و امروز وجود رسانه‌های مختلف حاصل مدل انتخابات در غرب است؛ اساس اقتدار ترامپ در یک رسانه به نام توییتر خلاصه می‌شود که حاصل تغییر رسانه است.

,

وی ادامه داد: انقلاب تکنولوژی ارتباطات نیز فلسفه جدیدی را در جهان به وجود آورد و امروز امپراطوری رسانه امریکا فقط تصویر سازی است؛ بازگشت به دیکتاتوری ارتجاعی و نژاد پرستی با همین تغییرات رسانه‌ای در حال رخ دادن است.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح ابراز کرد: ایران نشان گر شکاف عمیق در شاکله امریکاست چراکه انقلاب اسلامی جنگ احزاب را کنار گذاشته و درون امریکا را در هم ریخته است.

,

اثباتی ابراز کرد: امروز دو قطب در امریکا به وجود آمده که بسیار جدی است و بنیان‌های امریکا به لرزه درآمده؛ امنیت ملی امریکا در هم پاشیده و ناتوان هستند و اراده تصمیم گیری ندارند.

,

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تعریف تازه از رسانه دارد و ماحصل انقلاب این است که به تمدن اسلامی برسید و این نکته را باید توجه داشت که امروز ابزارهای تغییر اجتماعی و جامعه سازی نیز رسانه است.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: باید بدانیم که شاخص‌های رسانه انقلاب اسلامی چیست؟ مدل جامعه اسلامی چیست؟؛ راهپیمایی اربعین یک مدل از جامعه اسلامی است و رسانه شناسی اربعین و ویژگی‌های رسانه اربعین را باید در دستور کار قرار داد.

,

 

,

, ,

 

,

اثباتی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در حال گذر از حکومت سازی به جامعه سازی است به گونه‌ای که افزایش جمعیت شیعه را در کشورهای مختلف شاهد هستیم.

,

وی با بیان اینکه مشکل دشمن با سیرت انقلاب اسلامی است نه صورت آن، گفت: مشکل دشمن با تفکری است که کاخ آن‌ها را در هم می‌ریزد.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تمدن غربی مبتنی بر ظلم است و امروز رسانه قدرت ظالمانه آن‌ها است که داعش را به وجود می‌آورد.

,

اثباتی بیان کرد: واقعیت این است که شیعه را ۱۴۰۰ سال است که می‌کشند و اما قوی‌تر می‌شود و ما این مسئله را تئوریزه می‌کنیم و برای آن‌ها قابل درک نیست.

,

وی بیان کرد: نقش بسیج رسانه خلق مبانی تئوریک و نظام عملیاتی رسانه‌های مظلوم پایه است؛ بسیجی در هر جایگاه و لباسی مسئولیت پذیر است و همه مشکلات را همچون بانوی کربلا، “ما رایت الی جمیلا” تعبیر می‌کند.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز  بستر رسانه نیز فضای مجازی است و ما در یک جنگ رسانه‌ای قرار گرفتیم که باید با انسان‌ها ارتباط برقرار کرد و پیام خود را رساند.

,

اثباتی اذعان داشت: ما امروز سه دسته انسان حقیقی، انسان مجازی و انسان مجازی شده داریم و انسان مجازی انسان تمدن ساز نیست؛ کار رسانه تغییر در انسان‌ها است.

,

وی بیان کرد: خواسته ترامپ این است که ما ظلم را بپذیریم و رسانه در غرب مبتنی بر نیستی انسان است اما رسانه باید مبتنی بر معرفت شناسی و انسان سازی است که وظیفه بسیج رسانه مدیریت این صحنه است.

,

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رسانه باید زیبایی‌های انسانی را نشان دهد، گفت: جنگ رسانه ماهیتی و هویتی است و  هدف رسانه ظالم تحکیم فرهنگ غربی و هدف رسانه مظلوم تحکیم انقلاب و تمدن اسلامی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه