اخبار داغ

نماینده خمینی شهر:

دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس، اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد

دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس، اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو، اظهار کرد: اگر صحبت نقل و نامه منتشر شده از سوی رئیس جمهور برای کاهش و قطع بودجه صدا و سیما تایید شود، مجلس باید فوری اصلاح بودجه دهند و دولت را مکلف کند که ۱۰۰ درصد بودجه صدا و سیما را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این کار بسیار زشت و ناپسندی است که به دلیل گروکشی، علاقه و یا تنفر از یک دستگاه بودجه آن را قطع و یا حتی بیشتر کنند، این کار دولت عدول از اجرای قانون است.

,

وی افزود: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.

,

ابطحی تصریح کرد: به نظر من دولت برخورد پیشگیرانه در مقابل با رسانه‌ها انجام داده است که به برخی از مسائل این چنینی ورود نکنند و پشت پرده‌ها و گاندوهای دو و سه و چهار ادامه پیدا نکند.

,

وی اضافه کرد: به شدت از اینکه افکار عمومی از ماهیتشان پی‌ببرد هراسان هستند و به همین دلیل هرکاری می‌کند تا جلو نقد عملکرد دولت در سیاست خارجه را بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه