اخبار داغ

با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت؛

انتقاد کاربران فضای مجازی به نماینده قزوین و واکنش زرآبادی

انتقاد کاربران فضای مجازی به نماینده قزوین و واکنش زرآبادی
کاربران فضای مجازی به صحبت‌های نماینده مردم قزوین در مجلس واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته شاهد انتقادات کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توئیتر به یکی از نمایندگان استان قزوین بودیم که هم اکنون ریاست مجمع نمایندگان استان قزوین را عهده دار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

سید حمیده زرآبادی اخیرا در نطق خود در مجلس درباره حضور زنان در دولت گفته بود: آن‌ها «سهم‌شان در دولت صفر است و سخن گفتن‌شان در تریبون نماز جمعه کراهت دارد و اگر صحبت هم کنند با استقبال و خوشرویی نیست بلکه با اکراه و اجبار است».

,

وی در ادامه افزود: «وای به حال جامعه‌ای که از زن به عنوان یک ابزار استفاده شود و واژه سخیف پرستو در آن وجود داشته باشد.»

,

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به سخنان این نماینده مجلس و عملکرد وی در پست توئیتری خود نوشت:

,

اصطلاح «پرستو» به زنان یا مردانی اطلاق می‌شود که سعی می‌کنند با اتکا به جذابیت‌های جسمی، کشش جنسی و اغواگری، خودشان را به افراد صاحب نفوذ نزدیک کنند و اطلاعاتی که از آن‌ها کسب می‌کنند را به کارفرماهایشان برسانند.

,

, ,

 

,

درحالی برخی نمایندگان از ممنوعیت استفاده ابزاری ازجذابیت‌های زنان درکشور می‌گویند که وضعیت خودآرایی و آرایش دربین برخی نمایندگان زن به یک مسابقه تبدیل شده؛ مثلا خانم ‎#حمیده_زرآبادی تا حالا 3 بار عمل زیبایی پلک، گونه و لب کرده انجام داده است. دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

,

 

,

با انتشار این پست از سوی این کاربر فضای مجازی تعداد زیادی از مخاطبان نیز در همراهی با صحبت‌های وی پست‌هایی را در فضای مجازی منتشر کردند که در ادامه می‌بینید.

,

, ,

, ,











,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,




 

, ,
,
,
,

سید حمیده زرآبادی یک روز پس از انتشار پست‌های انتقادی کاربران فضای مجازی به این انتقادات واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 

,

 

,

, ,

 

,

"توهین‌ها و تخریب‌ها را به جان خریدارم و حرف مردم را می‌زنم، اگر ما از سر بریده می‌ترسیدیم مانند دیگران روزه سکوت می‌گرفتیم و با حرف نزدنمان از هجمه‌ها به دور بودیم و ضدانقلاب و ضد امنیت ملی خطاب نمی‌شدیم."

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه