اخبار داغ

رئیس بهزیستی جویبار:

یک هزار و 724 خانواده زیرپوشش بهزیستی جویبار هستند

یک هزار و 724 خانواده زیرپوشش بهزیستی جویبار هستند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان جویبار گفت: 189 خدمت به یک هزار و 724 خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان جویبار ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما باوند در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه بهزیستی جویبار یک هزار و 724 خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان جویبار هستند گفت: زنان سرپرست خانوار، معلولین جسمی حرکتی، معلول ذهنی، اعصاب و روان مضمن و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی شهرستان جویبار هستند.

وی با اشاره اینکه بهزیستی جویبار از ارائه 20 خدمت به 189 خدمت به مددجویان خود رسیده است اظهار کرد: خدمات بهزیستی بر پایه خردورزی، نوع دوستی و خیرجمعی از بدو تولد تا سالمندی ادامه دارد و خدماتی نظیر، قربالگری شنوایی، سنجش بینایی، پیشگیری از معلولیت، مراقبت از معلولین، اوقات فراغت، تحت پوشش قراردادن زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت مسکن خانواده‌های دو معلول به بالا و... به مددجویان این اداره ارائه می‌شود که تمام این خدمات به صورت رایگان است.

رئیس اداره بهزیستی جویبار تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیاردو 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به 103 مددجو پرداخت شد و در سال جاری نیز هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات در این بخش نداریم.

باوند با بیان اینکه در هفته بهزیستی چهار طرح با اعتبار 55 میلیون تومان در شهرستان جویبار افتتاح شد گفت: مرکز بازتوانی اقامتی درمان اعتیاد (کمپ خورشید سلامت)، مرکز درمان سرپایی اعتیاد مدائن در روستای سیدکلا، طرح اشتغال خیاطی مددجو سرپرست خانوار روستای دیو کلا با وام 25 میلیون تومانی، مسکن خانواده دارای دو معلول روستای انارمرز با 18 میلیون تومان وام بلاعوض و 14 میلیون تومان وام با سود 4 درصد بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به خسارت مسکن خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در سیل اخیر اشاره و عنوان کرد: در سیل اخیر 24 خانواده مددجو دچار خسارت شدند که خسارت‌ها توسط بنیاد مسکن در حال پرداخت است و یک میلیون تومان بلاعوض نیز از طرف بهزیستی جویبار به خانواده‌های خسارت دیده پرداخت شد.

رئیس بهزیستی جویبار با بیان اینکه هفت مرکز درمان اعتیاد در شهرستان جویبار فعالیت می‌کنند گفت: دو مرکز اقامتی، چهار مرکز درمان سرپایی و یک مرکز اجتماع درمان تی سی در شهرستان جویبار مشغول به کار هستند.

باوند افزود: در سال گذشته 1000 نفر در این مراکز تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه