اخبار داغ

واکنش نمایندگان مجلس به تحریم بودجه صدا و سیما توسط دولت بعد از پخش سریال جاسوسی گاندو(1)؛

اقدام دولت علیه رسانه ملی قابل توجیه نیست/ نمایندگان هفته آینده در صحن علنی به اقدام دولت واکنش نشان می‎دهند/ دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد

اقدام دولت علیه رسانه ملی قابل توجیه نیست/ نمایندگان هفته آینده در صحن علنی به اقدام دولت واکنش نشان می‎دهند/ دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد
به‎دنبال پخش سرایال "گاندو" با موضوع جاسوسی در ایران و همینطور نفوذ وی در دولت، خبر صفر شدن بودجه صدا و سیما توسط دولت منتشر و همچنین پرداخت بودجه این سازمان منوط به تائید دو نماینده دولت در صدا و سیما شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدت زمان زیادی از اتمامِ سریال "گاندو" با موضوع چگونگی دستگیری جیسون رضاییانِ جاسوس در ایران نمی‌گذرد. سریالی که در آن به همه جوانب از جمله نفوذ این جاسوس به دولت پرداخت. ظاهرا این جنبه از سریال به مذاق دولت خوش نیامده، به طوریکه در روزهای اخیر خبر "صفر شدن بودجه صدا و سیما توسط دولت" منتشر و همچنین پرداخت بودجه این سازمان منوط به تائید دو نماینده دولت در صدا و سیما شد. این اقدام عجولانه دولت موجب شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور به آن واکنش نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

احد آزادی‌خواه، نماینده ملایر:

, احد آزادی‌خواه، نماینده ملایر:,

رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ، مسئولین را هوشیارتر می‌کند

, رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ، مسئولین را هوشیارتر می‌کند, رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ، مسئولین را هوشیارتر می‌کند,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به حواشی به وجود آمده بین صداوسیما و دولت پس از پخش سریال گاندو و صفر کردن بودجه صداوسیما اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که کار عاقبت داری نخواهد بود.

, عصر همدان,

وی رسانه ملی را مدافع کامل جریان انقلاب دانست و تأکید کرد: رسانه ملی در این سال‌ها به شکلی عمل کرده که به‌عنوان مدافع جامع و کامل جریان انقلاب معرفی‌شده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ملی در مقابل خط و مشی‌های مختلف سیاسی نبوده بلکه همواره در مقابل معاندین، عناصر ضدانقلاب و استبداد و استکبار تمام‌قد ایستاده است.

,

مسئله نفوذ در کشور یک واقعیت غیرقابل‌انکار است

,

وی اقدامات صداوسیما را باعث نفع رسانی به دولت‌های مختلف با نگاه‌های سیاسی متنوع دانست و بیان کرد: اگر رسانه ملی اثری همچون سریال گاندو خلق می‌کند این مسئله حکایت گری از شبکه نفوذ در کشور ما را دارد.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه ساخت سریال گاندو و امثال آن را باعث هوشیاری مسئولین دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین هدف صداوسیما با ساخت سریال‌های این‌چنینی برای هوشیاری و مراقبت بیشتر مسئولین است و این‌گونه سریال‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

,

وی تأکید کرد: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق این‌گونه آثار داشته باشد.

,

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه هم باید ملاحظات مختلف را در نظر گرفته و واقعیت‌ها را به‌دوراز حواشی به مردم برساند.

,

وی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی برای نشان دادم واقعیت‌ها همین شبکه نفوذ است که متأسفانه در کشور به‌عنوان یک واقعیت غیرقابل‌انکار است.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در پایان تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه دولت را ملزم کردیم که درصدی از بودجه کشور را در اختیار رسانه ملی برای ساخت فیلم‌های با محتوای بالا داشته باشد و این مسئله قانون و لازم‌الاجرا شده است.

,

 

,

سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده کرمانشاه:

, سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده کرمانشاه:,

نفوذی‌های دولت به دنبال انتقام از صداو‌سیما هستند

, نفوذی‌های دولت به دنبال انتقام از صداو‌سیما هستند, نفوذی‌های دولت به دنبال انتقام از صداو‌سیما هستند,

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص قطع بودجه صدا و سیما توسط دولت پس از پخش سریال گاندو، اظهار داشت: قانون، توزیع بودجه را بر اساس مصوبه مجلس مشخص می‌کند و دولت تنها بر اساس درآمدهایی که دارد می تواند این تخصیص را انجام دهد بنابراین نمی‌تواند نسبت به قطع بودجه صدا و سیما به خاطر سریالی که نپسندیده اقدام کند.

,  شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: اتفاقا دولت باید از صدا و سیما تقدیر کند که توانسته سریالی موفق بسازد که مردم با دیدن آن احساس امنیت کنند و با معنای واقعی نفوذ آشنا شوند.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سریال گاندو تشکیلات سرویس‌های اطلاعاتی که می خواستند در دولت نفوذ کنند نشان داده شد و آنچه شاه کلید است رصد اطلاعاتی نظام توسط سربازان گمنام است که در وزارت اطلاعات فعالیت دارند، بنابراین باید به آنان دست مریزاد گفت و حتی دست آنها را بوسید.

,

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا عنوان کرد: این راهی که دولت در پی محدودیت تخصیص اعتبار به صدا و سیما در پیش گرفته خطاست بلکه باید صدا و سیما را کمک کرد تا سریال‌هایی مشابه گاندو بسازد و در عرصه‌های دیگر نیز بتواند نگاه بینندگان را به خود جلب کند.

,

وی با بیان اینکه از آنجا که سریال گاندو سریالی پر مخاطب بود نشان از اثرگذاری بالای این سریال دارد، افزود: به ساخت چنین تولیداتی نیاز داریم زیرا افراد باید بدانند که نباید خود را در کاخ پولادین ببینند بلکه باید همگان خود را در معرض دید دیگران و در کاخ شیشه‌ای تصور کنند و بدانند هر کسی که خطا کند باید در چنگال قانون و عدالت گرفتار شود.

,

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در این شرایط زمانی باید صدا و سیما را کمک کرد نه اینکه سنگ جلوی پای او انداخت، گفت: برخی نفوذی‌هایی که در دولت بوده اند می خواهند از صدا و سیما انتقام بگیرند در حالی که ملت و دستگاه های امنیتی و قضایی باید از این افراد انتقام بگیرند.

,

وی افزود: نباید فضایی آزاد برای آنان که دیروز به ملت خیانت کردند فراهم شود و امروز بتوانند از نهادهای ملی انتقام بگیرند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: افرادی که خود را در معرض خطر می بینند که روزی فیلم آنها ساخته خواهد شد،امروز دست و پا می زنند تا بودجه صدا و سیما را به گونه ای دیگر رقم بزند؛ بنابراین افرادی که در سایه قدرت هستند به دولت فشار می‌آورند تا بودجه صدا و سیما را قطع کنند در حالی که باید بدانند روزی سریال آنها ساخته خواهد شد و دست آنها برای ملت رو خواهد شد.

,

 

,

یحیی کمالی‎پور، نماینده جیرفت و عنبرآباد:

, یحیی کمالی‎پور، نماینده جیرفت و عنبرآباد:, یحیی کمالی‎پور، نماینده جیرفت و عنبرآباد:,

اقدام دولت علیه رسانه ملی قابل توجیه نیست/ نمایندگان هفته آینده در صحن علنی به اقدام دولت واکنش نشان می‎دهند

, اقدام دولت علیه رسانه ملی قابل توجیه نیست/ نمایندگان هفته آینده در صحن علنی به اقدام دولت واکنش نشان می‎دهند, اقدام دولت علیه رسانه ملی قابل توجیه نیست/ نمایندگان هفته آینده در صحن علنی به اقدام دولت واکنش نشان می‎دهند,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص عدم تخصیص بودجه به صدا و سیما در سه ماه دوم به دلیل پخش سریال گاندو گفت: در شأن دولت این نیست که بخواهد مقابله به مثل کند.

وی با بیان اینکه  هر موضوعی که بتواند رضایتمندی عمومی را به دنبال داشته باشد باید در کشور تقویت شود حتی چنانچه مخالف نظر و ذائقه ما باشد، عنوان کرد: مسئله ای که مردم از آن استقبال کردند و بازتاب خوبی را در سطح عمومی جامعه داشته است باید تقویت شود.

این مقام مسئول افزود: واقعیت های ملموس جامعه در قالب سریال گاندو به نمایش گذاشته شده است؛ فلذا دولت باید نقاط ضعفی که در آن بیان شده است را به عنوان بازخورد اجتماعی که مردم آن را پذیرفته اند جبران کند نه اینکه بودجه  رسانه ملی را قطع کند.

کمالی پور تأکید کرد: مطمئنا چنانچه دولت قطع بودجه و یا هر اقدام دیگری را در این راستا علیه صدا و سیما انجام دهد قابل توجیه و پذیرش نیست و دولت باید این مسئولیت را به عهده گیرد که حداقل خسارت های مرتبط با این موضوع متقبل می شود.

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر دولت باید از مردم عذرخواهی کند؛ چرا که مسئله ای که مورد اقبال مردم قرار گرفته است را نمی توان از آنها منع کرد و ما باید نقاط ضعف را در قالب هایی که امکان دارد به جامعه معرفی کنیم و در صدد رفع انها برآئیم.

وی با تأکید بر اینکه مقابله به مثل کردم جایگاه قابل پذیرشی در نزد انظار عمومی ندارد، اظهار کرد: مطمئنا یکی از رسالت ها و مسئولیت هایی که دولت عهده دار است این است که باید در قبال خواسته های مردم تمکین کند و مسئولیت پذیر باشد.

این مقام مسئول افزود: وقتی مسائل و ناهنجاری هایی در جامعه پیش می آید اولین مجموعه ای که باید پیش قدم دولت به عنوان قوه اجرائیه است و نادیده گرفتن مسائل مردم کار درستی نیست.

کمالی پور با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از پخش سریال گاندو تقدیر کردند در خصوص اقدامات احتمالی مجلس در صورت عدم تخصیص بودجه به رسانه ملی خاطر نشان کرد: در صورت اقدام دولت در این زمینه ممطئنا بی بازتاب نخواهد بود و نمایندگان هفته آینده اعتراضاتی را در صحن علنی مجلس نسبت به این موضوع خواهند داشت و اقدامات لازم در این باره به عمل خواهد آمد.

 

سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده خمینی‎شهر:

دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو، اظهار کرد: اگر صحبت نقل و نامه منتشر شده از سوی رئیس جمهور برای کاهش و قطع بودجه صدا و سیما تایید شود، مجلس باید فوری اصلاح بودجه دهند و دولت را مکلف کند که ۱۰۰ درصد بودجه صدا و سیما را تامین کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این کار بسیار زشت و ناپسندی است که به دلیل گروکشی، علاقه و یا تنفر از یک دستگاه بودجه آن را قطع و یا حتی بیشتر کنند، این کار دولت عدول از اجرای قانون است.

وی افزود: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.

ابطحی تصریح کرد: به نظر من دولت برخورد پیشگیرانه در مقابل با رسانه‌ها انجام داده است که به برخی از مسائل این چنینی ورود نکنند و پشت پرده‌ها و گاندوهای دو و سه و چهار ادامه پیدا نکند.

وی اضافه کرد: به شدت از اینکه افکار عمومی از ماهیتشان پی‌ببرد هراسان هستند و به همین دلیل هرکاری می‌کند تا جلو نقد عملکرد دولت در سیاست خارجه را بگیرند.

 

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:

محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به نامه رئیس‌جمهور در رابطه با نظارت دو نماینده از دولت بر تخصیص بودجه صداوسیما به دلیل پخش سریال گاندو، گفت: در مورد بودجه باید طبق قانون عمل شود و اینکه بگوییم صرفاً دو نماینده دولت در خصوص بودجه نظر بدهند نشدنی است.

سلیمی اظهار کرد: فعالیت شورای نظارت بر صداوسیما، امر روشنی است که همان نظارت بر برنامه‌های صداوسیما است نه اینکه دخالت در امور مرتبط داشته باشند که باید به این نکته توجه شود.

وی ادامه داد: شأن نمایندگان دولت و مجلس شأن نظارتی است، نه شأن اجرایی، این خودش یک خلاف قانون است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه دولت‌ها صداوسیما را به‌عنوان بلند گوی و روابط عمومی خودشان در نظر می‌گیرند درحالی‌که صداوسیما رسانه ملی است، افزود: در همه دولت‌ها این فرازوفرودها بوده است و نباید اجازه داد که صداوسیما تبدیل به روابط عمومی دولت شود و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً کشور آسیب می‌بیند.

وی به حمایت‌های که رئیس‌جمهور زبانی از منتقدین دارد و می‌گوید نباید منتقدین را زندان کرد، قلم‌ها را نباید شکست، دهان‌ها را نباید بست، به خدا پناه می‌بریم از روزی که دهان منتقد بسته شود، بیان کرد: حالا چه شده است که یک فیلم در رابطه با یک موضوع حساسی ساخته شد و این فرد حتی در بازگشت خود به آمریکا هم به جاسوسی اعتراف کرده، باید پرسید چرا آقایان ناراحت شده‌اند.

سلیمی با اشاره به سانسورهای که در فیلم گاندو شده بود اظهار کرد: حتی علی‌رغم فشارهای دولت برای سانسور بخش‌های از فیلم چرا باید دولت این‌طور عمل کند، جالب است که این همان دولتی است که می‌گفت صداوسیما اثر ندارد و دائم تبلیغ می‌کرد که مردم صداوسیما را نمی‌بینند و نگاهشان به سمت شبکه‌های خارجی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه گاندو آینه است، بیان کرد: به قول شاعر«آینه چون عیب تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست».

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما رسانه ملی و نهاد حاکمیتی است و دولت نباید با صداوسیما این‌طور برخورد کند خاطرنشان کرد: محدودسازی بودجه و فشار آوردن به صداوسیما و رسانه‌ها آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام خواهد کرد.

 

حبیب‎الله دهمرده، نماینده سیستان:

دولت نمی‎تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند/ مردم به دنبال روشنگری هستند
,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص عدم تخصیص بودجه به صدا و سیما در سه ماه دوم به دلیل پخش سریال گاندو گفت: در شأن دولت این نیست که بخواهد مقابله به مثل کند.

, راه آرمان,

وی با بیان اینکه  هر موضوعی که بتواند رضایتمندی عمومی را به دنبال داشته باشد باید در کشور تقویت شود حتی چنانچه مخالف نظر و ذائقه ما باشد، عنوان کرد: مسئله ای که مردم از آن استقبال کردند و بازتاب خوبی را در سطح عمومی جامعه داشته است باید تقویت شود.

,

این مقام مسئول افزود: واقعیت های ملموس جامعه در قالب سریال گاندو به نمایش گذاشته شده است؛ فلذا دولت باید نقاط ضعفی که در آن بیان شده است را به عنوان بازخورد اجتماعی که مردم آن را پذیرفته اند جبران کند نه اینکه بودجه  رسانه ملی را قطع کند.

,

کمالی پور تأکید کرد: مطمئنا چنانچه دولت قطع بودجه و یا هر اقدام دیگری را در این راستا علیه صدا و سیما انجام دهد قابل توجیه و پذیرش نیست و دولت باید این مسئولیت را به عهده گیرد که حداقل خسارت های مرتبط با این موضوع متقبل می شود.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر دولت باید از مردم عذرخواهی کند؛ چرا که مسئله ای که مورد اقبال مردم قرار گرفته است را نمی توان از آنها منع کرد و ما باید نقاط ضعف را در قالب هایی که امکان دارد به جامعه معرفی کنیم و در صدد رفع انها برآئیم.

,

وی با تأکید بر اینکه مقابله به مثل کردم جایگاه قابل پذیرشی در نزد انظار عمومی ندارد، اظهار کرد: مطمئنا یکی از رسالت ها و مسئولیت هایی که دولت عهده دار است این است که باید در قبال خواسته های مردم تمکین کند و مسئولیت پذیر باشد.

,

این مقام مسئول افزود: وقتی مسائل و ناهنجاری هایی در جامعه پیش می آید اولین مجموعه ای که باید پیش قدم دولت به عنوان قوه اجرائیه است و نادیده گرفتن مسائل مردم کار درستی نیست.

,

کمالی پور با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از پخش سریال گاندو تقدیر کردند در خصوص اقدامات احتمالی مجلس در صورت عدم تخصیص بودجه به رسانه ملی خاطر نشان کرد: در صورت اقدام دولت در این زمینه ممطئنا بی بازتاب نخواهد بود و نمایندگان هفته آینده اعتراضاتی را در صحن علنی مجلس نسبت به این موضوع خواهند داشت و اقدامات لازم در این باره به عمل خواهد آمد.

,

 

,

سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده خمینی‎شهر:

, سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده خمینی‎شهر:,

دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد

, دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد, دولت از برملاشدن اسرار بیشتر در گاندوهای 2 و 3 هراس دارد/ مجلس اصلاح بودجه صداوسیما را در دستور کار قرار دهد,

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو، اظهار کرد: اگر صحبت نقل و نامه منتشر شده از سوی رئیس جمهور برای کاهش و قطع بودجه صدا و سیما تایید شود، مجلس باید فوری اصلاح بودجه دهند و دولت را مکلف کند که ۱۰۰ درصد بودجه صدا و سیما را تامین کند.

, صاحب نیوز,

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این کار بسیار زشت و ناپسندی است که به دلیل گروکشی، علاقه و یا تنفر از یک دستگاه بودجه آن را قطع و یا حتی بیشتر کنند، این کار دولت عدول از اجرای قانون است.

,

وی افزود: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.

,

ابطحی تصریح کرد: به نظر من دولت برخورد پیشگیرانه در مقابل با رسانه‌ها انجام داده است که به برخی از مسائل این چنینی ورود نکنند و پشت پرده‌ها و گاندوهای دو و سه و چهار ادامه پیدا نکند.

,

وی اضافه کرد: به شدت از اینکه افکار عمومی از ماهیتشان پی‌ببرد هراسان هستند و به همین دلیل هرکاری می‌کند تا جلو نقد عملکرد دولت در سیاست خارجه را بگیرند.

,

 

,
علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:
, علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:,

محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است

, محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است, محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به نامه رئیس‌جمهور در رابطه با نظارت دو نماینده از دولت بر تخصیص بودجه صداوسیما به دلیل پخش سریال گاندو، گفت: در مورد بودجه باید طبق قانون عمل شود و اینکه بگوییم صرفاً دو نماینده دولت در خصوص بودجه نظر بدهند نشدنی است.

, دیار آفتاب,

سلیمی اظهار کرد: فعالیت شورای نظارت بر صداوسیما، امر روشنی است که همان نظارت بر برنامه‌های صداوسیما است نه اینکه دخالت در امور مرتبط داشته باشند که باید به این نکته توجه شود.

,

وی ادامه داد: شأن نمایندگان دولت و مجلس شأن نظارتی است، نه شأن اجرایی، این خودش یک خلاف قانون است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه دولت‌ها صداوسیما را به‌عنوان بلند گوی و روابط عمومی خودشان در نظر می‌گیرند درحالی‌که صداوسیما رسانه ملی است، افزود: در همه دولت‌ها این فرازوفرودها بوده است و نباید اجازه داد که صداوسیما تبدیل به روابط عمومی دولت شود و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً کشور آسیب می‌بیند.

,

وی به حمایت‌های که رئیس‌جمهور زبانی از منتقدین دارد و می‌گوید نباید منتقدین را زندان کرد، قلم‌ها را نباید شکست، دهان‌ها را نباید بست، به خدا پناه می‌بریم از روزی که دهان منتقد بسته شود، بیان کرد: حالا چه شده است که یک فیلم در رابطه با یک موضوع حساسی ساخته شد و این فرد حتی در بازگشت خود به آمریکا هم به جاسوسی اعتراف کرده، باید پرسید چرا آقایان ناراحت شده‌اند.

,

سلیمی با اشاره به سانسورهای که در فیلم گاندو شده بود اظهار کرد: حتی علی‌رغم فشارهای دولت برای سانسور بخش‌های از فیلم چرا باید دولت این‌طور عمل کند، جالب است که این همان دولتی است که می‌گفت صداوسیما اثر ندارد و دائم تبلیغ می‌کرد که مردم صداوسیما را نمی‌بینند و نگاهشان به سمت شبکه‌های خارجی است.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه گاندو آینه است، بیان کرد: به قول شاعر«آینه چون عیب تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست».

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما رسانه ملی و نهاد حاکمیتی است و دولت نباید با صداوسیما این‌طور برخورد کند خاطرنشان کرد: محدودسازی بودجه و فشار آوردن به صداوسیما و رسانه‌ها آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام خواهد کرد.

,

 

,

حبیب‎الله دهمرده، نماینده سیستان:

, حبیب‎الله دهمرده، نماینده سیستان:,
دولت نمی‎تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند/ مردم به دنبال روشنگری هستند
, دولت نمی‎تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند/ مردم به دنبال روشنگری هستند, دولت نمی‎تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند/ مردم به دنبال روشنگری هستند,

به گزارش عصرهامون، حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا با بیان اینکه اقدام دولت بر علیه صدا و سیما جمهوری اسلامی که یک نهاد حاکمیتی است نمی تواند ادامه دار باشد، افزود: دولت نمی تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند، این اقدام ادامه دار نخواهد بود و اوضاع به شرایط عادی بر می گردد.

 وی با بیان اینکه سریال گاندو به تایید نمایندگان رسیده است، گفت: پخش این سریال از شبکه ملی هیچ مانعی در صدا و سیما ندارد، اگر چه این روند دولتی ها را عصبی می کند اما جلوی آن را نمی توانند بگیرند.
 
به گفته نماینده مردم سیستان، مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع بودجه صدا و سیما بی تفاوت نخواهد بود و بعید به نظر می رسد که دولت بتواند در خصوص پخش سریال گاندو اقدام متقابل انجام دهد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه چنین اقدامی برای این است که پشت پرده‌ و یا گاندوهای دو و سه و چهار ادامه پیدا نکند، افزود: امروز مردم که مخاطب رسانه هستند به دنبال روشنگری بوده، عده ای از اینکه  افکار عمومی از ماهیتشان پی‌ببرد هراسان داشته بر این اساس در پی آن هستند تا مانع نقد عملکرد دولت در سیاست خارجه شوند.
 
دهمرده با بیان اینکه صدا و سیما مرتکب هیچ کار غیر قانونی نشده است، خاطر نشان کرد: مجلس بر اساس قانون اساسی بودجه دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما را بر حسب لایحه‌ای که داده شده تصویب و آن را اجرایی می کند، نمایندگان در قطع بودجه صدا و سیما بی تفاوت نخواهند بود.

, عصرهامون,
,
,
,
, و,
,
,
,
, ه‌,

 

,

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان:

, احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان:,

تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با مشهدپیام، پیرامون موضوع صفر شدن بودجه صدا و سیما از سوی دولت اظهارکرد: این‌گونه اقداماتی همانند تحریم صدا و سیما از سوی دولت شیوه‌ه درستی نیست و به نوعی از گونه واکنش‌ها و حرکت‌های کودکانه محسوب می‌شود که البته هیچ نتیجه‌ای نیز در پی نخواهد داشت.

هیچ جریانی نمی‌تواند بایکوت‌کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد

وی موضوع بایکوت فرهنگی را با مصداق سریال گاندو دانست و افزود: معتقد هستیم هیچ جریان و حزبی نمی‌تواند بایکوت کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد و اگر بایکوتی قرار است صورت بگیرد باید از سمت مخاطبین باشد.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: با اینگونه اقدامات سریال گاندو بیش از پیش در بین مردم دیده خواهد شد و تقاضا برای بازپخش نیز فوق‌العاده زیاد شده است.

تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال گاندو وجود دارد

وی افزود: هیچ منعی هم نباید از بازپخش این سریال بوجود بیاید و شاید خیلی‌ها نتوانستند قسمت‌های ابتدایی را ببینند و تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال وجود دارد که ما نیز پیگیر هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: این موضوع نیز در شورای نظارت بر صدا و سیما نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد تا این اثر فرهنگی بتواند دوباره در معرض نمایش قرار بگیرد و دیده شود.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما سهم اعتبارات حوزه ملی را در کارهای دیگر مانند این نیز خرج کنند افزود: در معاونت سیما باید پیگیری شود که در سایر شبکه‌ها نیز از این سبک سریال‌ها ساخته شود.

صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، وارد فاز اجرایی شده است

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، فراتر از بحث‌های منتقدانه در این زمینه وارد فاز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اجازه اقدامات خلاف قانون را در مجلس نخواهیم داد افزود: قطعا پیگیری می‌شود که فضای بودجه صدا و سیما به روال سابق بازگردد.

مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه اقدام کنند

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه قدم بردارند، ما در شورای نظارت بر صدا و سیما نیازمند سازمان و مکانیسم اجرایی از سوی خود صدا و سیما هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری سازمان صدا وسیما در  استقلال بودجه‌ای اظهار کرد: صدا و سیما پیشنهاد خودشان را به مجلس بفرستند چراکه اگر صدا و سیما برنامه‌ریزی در این موضوع داشته باشد می‌تواند به این هدف برسد و ناشدنی نیست.

تولید سوژه‌های خوبی مانند گاندو می‌تواند ادامه داشته باشد

وی افزود: با صحبتی که با تهیه کننده و کارگردان این مجموعه شده است، اگر سوژه‌های خوبی وجود داشته باشد می‌توانند ساخت و تولید مجموعه‌های گاندو را ادامه دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این باره واکنش نشان داده شده و 155 نماینده مجلس نیز  از این سریال حمایت کردند و بیانیه حمایتی در این باره نیز در صحن علنی قرائت شده است.

 

ولی ملکی، نماینده مشکین‎شهر:

دولت نمی‎تواند بودجه صداو سیما را حذف کند/نمایندگان مخالف هستند

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در  خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو،  اظهار داشت:دولت به هیچ عنوان نمی تواند بودجه صداوسیما که یک نهاد حاکمیتی است را قطع کند.

وی افزود:اگر دولت چنین قصدی داشته باشد باید از مجلس مهر تایید بگیرد که قطعا مخالف خواهیم بود.

نماینده مردم مشکین شهر گفت:در جریان اختلاف صداوسیما و دولت نیستم اما بر اساس شنیده این اختلافات بر سر سریال پر مخاطب افتاده است.

دولتی‌ها بعد از آن همه جنجال رسانه‌ای، روش جدیدی را در پیش گرفته‌اند و آن کنترل محتوای برنامه‌های تلویزیون که شرط و شروط جدید دولتی‌ها برای اختصاص بودجه صداوسیماست. اگر این طرح اجرایی شود، نمایندگان دولت ابتدا باید طرح‌های موردنظر صداوسیما برای ساخت را ارزیابی کرده و پس از آن اجازه بدهند آیا این اثر ساخته شود یا خیر.

 

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز:

بیننده گاندو هیچ یک از تصورات آقایان دولتی را ندارد /این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تبریزبیدار  در رابطه با اقدام اخیر دولت در خصوص قطع بودجه صدا و سیما بخاطر پخش سریال گاندو گفت: این رفتار ها، رفتارهای مدنی نیست و آقایانی که مدعی هستند، نباید این کارها را انجام دهند.

کارمند صداوسیما چه گناهی دارد

وی اضافه داد: این کارها به نوعی شبیه رفتار آمریکا و ترامپ است که چون مخالف حکومت جمهوری اسلامی است، می خواهد ملت ایران را تحت فشار قرار دهد. کارمند، نگهبان و کارگر صداوسیما چه تقصیری دارند که مدیران صداوسیما سریالی را تولید کرده اند که آقایان دولتی مخالف برخی قسمت هایش هستند.

چرا به جای گاندو به فیلم های سینمای هنجارشکن واکنش نشان نمی دهند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر  تحمل مخالف و سلایق دیگر، عنوان داشت: این یک فیلم است که ممکن است برخی قسمت هایش تخیلی و برخی نیز منطبق با واقعیت ها باشد که می تواند نقطه مقابل این فیلم ها هم ساخته شود همانطور که اکنون در سینماها فیلم هایی پخش می شود که بعضا در آنها هنجارشکنی می شود لذا هیچ منطقی وجود ندارد که بودجه سازمان قطع شود.هرچند سخنگوی دولت قصد داشت موضوع را تعدیل و توجیه کند و اینطور گفت که اعتبار اکثر دستگاه ها به تاخیر افتاده است.

رئیس فراکسیون پیگیری سیاست‌های گام دوم انقلاب مجلس  از عکس العمل نمایندگان مجلس به این موضوع خبر داد و گفت: در حالت کلی این رفتار ها متناسب با نظام جمهوری اسلامی و جمهوریت  و اسلامیت این نظام نیست.

دولت به جای تقابل با گاندو، به مشکلات حاشیه نشینان برسد

وی با انتقاد از این اقدام دولت تاکید کرد: دولت بجای این کارها باید تمرکزش را برای حل مشکلات جامعه بکار گیرد. اکنون امکانات زیادی در اختیار دولت قرار دارد که به صورت بی نظم توزیع می شود حتی در تبریز که واقعا جای تاسف دارد و در بعضی محلات امکانات لازم در اختیار مردم قرارداده نمی شود و در مناطق حاشیه نشین اگر پیگیری انجام شود، چند تن گوشت در آنجا توزیع می شود اگر پیگیری نشود، توزیع نمی شود. 

وی افزود: دولت باید برای حل این مشکلات و بی نظمی ها نقشه کشیده و برنامه ریزی کند نه اینکه بخاطر اینکه از گوشه هایی از یک سریال خوششان نیاید و این کارها را انجام دهد.

فرهنگی یادآور شد: من خودم قسمت های انتهایی سریال  را دیده ام. اصلا بیننده این تصور را نمی کند که آقایان دولتی تجزیه و تحلیل می کنند. به هرحال این رفتار نامناسب و غیرمدنی است که قطعا در جلسه روز یکشنبه مجلس واکنش هایی انجام خواهد گرفت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دولت صرفا بخاطر پخش سریال گاندو این کار را انجام داده است یا اختلافاتی مابین دولت  و صدا وسیما وجود دارد، گفت: اگر اختلافی هم باشد، فعلا سریال گاندو را بهانه کرده اند.

,

تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند

, تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند, تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند,

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با مشهدپیام، پیرامون موضوع صفر شدن بودجه صدا و سیما از سوی دولت اظهارکرد: این‌گونه اقداماتی همانند تحریم صدا و سیما از سوی دولت شیوه‌ه درستی نیست و به نوعی از گونه واکنش‌ها و حرکت‌های کودکانه محسوب می‌شود که البته هیچ نتیجه‌ای نیز در پی نخواهد داشت.

, مشهدپیام,

هیچ جریانی نمی‌تواند بایکوت‌کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد

,

وی موضوع بایکوت فرهنگی را با مصداق سریال گاندو دانست و افزود: معتقد هستیم هیچ جریان و حزبی نمی‌تواند بایکوت کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد و اگر بایکوتی قرار است صورت بگیرد باید از سمت مخاطبین باشد.

,

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: با اینگونه اقدامات سریال گاندو بیش از پیش در بین مردم دیده خواهد شد و تقاضا برای بازپخش نیز فوق‌العاده زیاد شده است.

,

تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال گاندو وجود دارد

,

وی افزود: هیچ منعی هم نباید از بازپخش این سریال بوجود بیاید و شاید خیلی‌ها نتوانستند قسمت‌های ابتدایی را ببینند و تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال وجود دارد که ما نیز پیگیر هستیم.

,

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: این موضوع نیز در شورای نظارت بر صدا و سیما نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد تا این اثر فرهنگی بتواند دوباره در معرض نمایش قرار بگیرد و دیده شود.

,

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما سهم اعتبارات حوزه ملی را در کارهای دیگر مانند این نیز خرج کنند افزود: در معاونت سیما باید پیگیری شود که در سایر شبکه‌ها نیز از این سبک سریال‌ها ساخته شود.

,

صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، وارد فاز اجرایی شده است

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، فراتر از بحث‌های منتقدانه در این زمینه وارد فاز اجرایی شده است.

,

وی با بیان اینکه اجازه اقدامات خلاف قانون را در مجلس نخواهیم داد افزود: قطعا پیگیری می‌شود که فضای بودجه صدا و سیما به روال سابق بازگردد.

,

مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه اقدام کنند

,

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه قدم بردارند، ما در شورای نظارت بر صدا و سیما نیازمند سازمان و مکانیسم اجرایی از سوی خود صدا و سیما هستیم.

,

قاضی‌زاده هاشمی ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری سازمان صدا وسیما در  استقلال بودجه‌ای اظهار کرد: صدا و سیما پیشنهاد خودشان را به مجلس بفرستند چراکه اگر صدا و سیما برنامه‌ریزی در این موضوع داشته باشد می‌تواند به این هدف برسد و ناشدنی نیست.

,

تولید سوژه‌های خوبی مانند گاندو می‌تواند ادامه داشته باشد

, تولید سوژه‌های خوبی مانند گاندو می‌تواند ادامه داشته باشد,

وی افزود: با صحبتی که با تهیه کننده و کارگردان این مجموعه شده است، اگر سوژه‌های خوبی وجود داشته باشد می‌توانند ساخت و تولید مجموعه‌های گاندو را ادامه دهند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این باره واکنش نشان داده شده و 155 نماینده مجلس نیز  از این سریال حمایت کردند و بیانیه حمایتی در این باره نیز در صحن علنی قرائت شده است.

,

 

,
ولی ملکی، نماینده مشکین‎شهر:
,
ولی ملکی، نماینده مشکین‎شهر:
, ولی ملکی، نماینده مشکین‎شهر:,

دولت نمی‎تواند بودجه صداو سیما را حذف کند/نمایندگان مخالف هستند

, دولت نمی‎تواند بودجه صداو سیما را حذف کند/نمایندگان مخالف هستند, دولت نمی‎تواند بودجه صداو سیما را حذف کند/نمایندگان مخالف هستند,

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در  خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو،  اظهار داشت:دولت به هیچ عنوان نمی تواند بودجه صداوسیما که یک نهاد حاکمیتی است را قطع کند.

, سبلان‌ما,

وی افزود:اگر دولت چنین قصدی داشته باشد باید از مجلس مهر تایید بگیرد که قطعا مخالف خواهیم بود.

,

نماینده مردم مشکین شهر گفت:در جریان اختلاف صداوسیما و دولت نیستم اما بر اساس شنیده این اختلافات بر سر سریال پر مخاطب افتاده است.

,

دولتی‌ها بعد از آن همه جنجال رسانه‌ای، روش جدیدی را در پیش گرفته‌اند و آن کنترل محتوای برنامه‌های تلویزیون که شرط و شروط جدید دولتی‌ها برای اختصاص بودجه صداوسیماست. اگر این طرح اجرایی شود، نمایندگان دولت ابتدا باید طرح‌های موردنظر صداوسیما برای ساخت را ارزیابی کرده و پس از آن اجازه بدهند آیا این اثر ساخته شود یا خیر.

,

 

,

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز:

, محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز:,

بیننده گاندو هیچ یک از تصورات آقایان دولتی را ندارد /این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است

, بیننده گاندو هیچ یک از تصورات آقایان دولتی را ندارد /این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است, بیننده گاندو هیچ یک از تصورات آقایان دولتی را ندارد /این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است, بیننده گاندو هیچ یک از تصورات آقایان دولتی را ندارد /این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است,

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تبریزبیدار  در رابطه با اقدام اخیر دولت در خصوص قطع بودجه صدا و سیما بخاطر پخش سریال گاندو گفت: این رفتار ها، رفتارهای مدنی نیست و آقایانی که مدعی هستند، نباید این کارها را انجام دهند.

,  تبریزبیدار,

کارمند صداوسیما چه گناهی دارد

, کارمند صداوسیما چه گناهی دارد,

وی اضافه داد: این کارها به نوعی شبیه رفتار آمریکا و ترامپ است که چون مخالف حکومت جمهوری اسلامی است، می خواهد ملت ایران را تحت فشار قرار دهد. کارمند، نگهبان و کارگر صداوسیما چه تقصیری دارند که مدیران صداوسیما سریالی را تولید کرده اند که آقایان دولتی مخالف برخی قسمت هایش هستند.

,

چرا به جای گاندو به فیلم های سینمای هنجارشکن واکنش نشان نمی دهند

, چرا به جای گاندو به فیلم های سینمای هنجارشکن واکنش نشان نمی دهند,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر  تحمل مخالف و سلایق دیگر، عنوان داشت: این یک فیلم است که ممکن است برخی قسمت هایش تخیلی و برخی نیز منطبق با واقعیت ها باشد که می تواند نقطه مقابل این فیلم ها هم ساخته شود همانطور که اکنون در سینماها فیلم هایی پخش می شود که بعضا در آنها هنجارشکنی می شود لذا هیچ منطقی وجود ندارد که بودجه سازمان قطع شود.هرچند سخنگوی دولت قصد داشت موضوع را تعدیل و توجیه کند و اینطور گفت که اعتبار اکثر دستگاه ها به تاخیر افتاده است.

,

رئیس فراکسیون پیگیری سیاست‌های گام دوم انقلاب مجلس  از عکس العمل نمایندگان مجلس به این موضوع خبر داد و گفت: در حالت کلی این رفتار ها متناسب با نظام جمهوری اسلامی و جمهوریت  و اسلامیت این نظام نیست.

,

دولت به جای تقابل با گاندو، به مشکلات حاشیه نشینان برسد

, دولت به جای تقابل با گاندو، به مشکلات حاشیه نشینان برسد,

وی با انتقاد از این اقدام دولت تاکید کرد: دولت بجای این کارها باید تمرکزش را برای حل مشکلات جامعه بکار گیرد. اکنون امکانات زیادی در اختیار دولت قرار دارد که به صورت بی نظم توزیع می شود حتی در تبریز که واقعا جای تاسف دارد و در بعضی محلات امکانات لازم در اختیار مردم قرارداده نمی شود و در مناطق حاشیه نشین اگر پیگیری انجام شود، چند تن گوشت در آنجا توزیع می شود اگر پیگیری نشود، توزیع نمی شود. 

,

وی افزود: دولت باید برای حل این مشکلات و بی نظمی ها نقشه کشیده و برنامه ریزی کند نه اینکه بخاطر اینکه از گوشه هایی از یک سریال خوششان نیاید و این کارها را انجام دهد.

,

فرهنگی یادآور شد: من خودم قسمت های انتهایی سریال  را دیده ام. اصلا بیننده این تصور را نمی کند که آقایان دولتی تجزیه و تحلیل می کنند. به هرحال این رفتار نامناسب و غیرمدنی است که قطعا در جلسه روز یکشنبه مجلس واکنش هایی انجام خواهد گرفت.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دولت صرفا بخاطر پخش سریال گاندو این کار را انجام داده است یا اختلافاتی مابین دولت  و صدا وسیما وجود دارد، گفت: اگر اختلافی هم باشد، فعلا سریال گاندو را بهانه کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه