اخبار داغ

حکایت نامه‎های نماینده اسبق گچساران درباره بافت فرسوده این شهر/ وقتم را برای شوآف‎های رسانه‎ای هدر ندادم

حکایت نامه‎های نماینده اسبق گچساران درباره بافت فرسوده این شهر/ وقتم را برای شوآف‎های رسانه‎ای هدر ندادم
نماینده اسبق گچساران و باشت:حالا بعضی ها دوست دارند بکوبند بر دهان دیگران و کارهای گذشته را نادیده بگیرند و در پروژه هایی که ما بنا نهادیم بیایند و ما را به هر نحوی تخریب کنند و دوران این رجز خوانی ها به سر آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، علی‌مراد جعفری؛ نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی با موضوع پیگیری برخی پروژه های عمرانی بویژه بافت فرسوده گچساران و مکاتبه با رئیس جمهور وقت نوشته است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

چند نامه در خصوص بافت فرسوده گچساران؛واقعیت این است با تخریب ها آشنا بودم و این مستندات من گواهی می دهد ایده ها و پروژه هایی که بصورت کارشناسی آغاز نمودم بدور از شعار ها و فریب دادن مردم بوده است .

,

, ,

وی ادامه داد:هرچند دوستان تلاش کردند کتاب های مرا جمع آوری کنند بلکه بتوانند من را تضعیف کنند هیچوقت بدنبال خودنمایی و کوبیدن بر دهان این و آن نبودم وقت خود را برای شوآف های رسانه ای هدر ندادم و از نظر وجدان در برابر خدا و مردم خیالم راحت است.

,

 جعفری افزود:وقتی می بینم مدت زمان اندک من با سال های چند برابری دیگران مقایسه می شود باز هم خوشحال هستم که وقت خود و مردم را هدر نداده ام اگرچه قرار است فعالیت های من نادیده گرفته شود اما تنها امید من خدای قادر و متعال بوده و خواهد بود.

,

, ,

نماینده اسبق گچساران و باشت ادامه داد:دوستان بخوبی می دانند مراحلی که باید طی بشود تا یک پروژه شهری به سرانجام برسد و آنگاه که کار در مسیر و چرخه اصلی خود قرار گیرد از ابتدا تا انتهایش مشخص است حالا بعضی ها دوست دارند بکوبند بر دهان دیگران و کارهای گذشته را نادیده بگیرند و در پروژه هایی که ما بنا نهادیم بیایند و ما را به هر نحوی تخریب کنند و دوران این رجز خوانی ها به سر آمده است. اگرچه خیلی بهتر و دقیق تر کارها می توانست به پیش برود.

,

, ,

برخی از کاربران فضای مجازی هم در واکنش به این مطلب نوشتند: ده شانس خوش بی، تو هم بجنب، البته راس ایگی بله همی طوره.

,

دیگری نوشت:حاجی یه عده فقط یاد گرفتن بگن نماینده های قبلی چه کردن...دیگه نمیگن که همه نماینده های قبلی رو جمع و ضرب و تقسیم کنی و ازشون جذر بگیری، نصف آقایون دوره نمایندگیشون طول نکشیده، و شاید عده ای فراموش کرده باشن اما همین بیمارستان بی بی حکیمه و دانشگاه نفت که خیلی روش مانور میدن، در زمان حضرتعالی و دور اول سفر ریاست جمهوری کلنگش بر زمین زده شد، درسته اختلاف سلیقه سیاسی داریم ولی بی انصاف نیستیم.

,

, ,

دیگر ی هم نوشت:کاش ی کم انصاف داشتند و با ی حساب سر انگشتی فعالیت های انجام گرفته آن موقع را با دلار امروز مقایسه میکردن و به مردم میگفتن بعد ثابت میشد که اصلا قابل قیاس نمی باشد بعنوان نمونه در سفر اول و دوم ریاست جمهوری قریب 14 واحد آموزشی که هزینه تقریبی هر آموزشگاه به نرخ آن روز قریب دو میلیارد تومان میشد احداث و به اتمام رسید و دها پروژه دیگه.

,

کاربری هم در کامتی نوشت:الان نماینده  بفکر خواهر زاده و برادرزاده هستن و مثل شما بفکر مردم نیستن بلکه تو این فکر هستن هرکسی حرفی بزنه قلم پاشو بشکنن.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه