اخبار داغ

امید، آرامش و پیگیری؛ سه رکن مدیریتی قاطع دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد

امید، آرامش و پیگیری؛ سه رکن مدیریتی قاطع دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد
مفسدان اقتصادی که هر روز در رسانه ها عکسها و اخبارشان پخش می شد الان از تیر تک تیر اندازی به نام مهرداد در امان نیستند و هر یک به کنجی خزیده اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، گروه اجتماعی – شاید اگر گذرتان به دادستانی مرکز استان طی سالیان اخیر افتاده باشد و یا روزی بیافتد، قطعا با این مرد روبرو خواهید شد، فردیکه همواره درب اتاقش مانع از روبرو شدن با مردم نمیشود. مدیری که اگر ارباب رجویش به خواسته اش نرسد، حداقل می گوید: "خدا پدر و مادرش را رحمت کند که همین برخورد خوب برایمان کافی بود".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، , گروه اجتماعی, گروه اجتماعی,

هر جایی ببیند که خواسته مخاطبش غیرمنطقی است با لحنی مناسب به توجیهش می پردازد تا او را قانع کند.

,

شاید به جرات بتوان گفت در هیچ دوره دیگری به این صراحت و شدت شاهد رضایت عموم در سیستم دادستانی استان نبوده ایم، قضاوت با مردم است و آنها خوب می دانند بر چه معیارهایی اظهارنظر کنند.

,

از همه اینها که بگذریم، مهرداد یل طولانی در برخورد با پرونده های مفاسد اقتصادی دارد، موضوعی که از سوی رهبر انقلاب به دستگاه قضایی امر موکد شد.

,

او امثال بهنام ها را نگذاشت تا بتوانند براحتی حق مردم استانش را پایمال کنند و از آنها پله کانی جهت ترقی خود و توسعه غده ای خود بهره برند.

,

گاهی برخی جاها یک تنه جلوی همه موضوعات ایستاد و سعی کرد گمنام بماند و اسمی از وی برده نشود، گاهی هم هدف سیبل برخی زیاده خواهان قرار گرفت و تخریب شد.

,

به راهروهای دادسرای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که سری بزنیم متوجه تغییرات نظمی طی مدت اخیر میشویم، هرچند که تا وضعیت مطلوب فاصله دارد اما روند رو به رشد قابل دیدن است.

,

مفسدان اقتصادی که هر روز در رسانه ها عکسها و اخبارشان پخش می شد الان از تیر تک تیر اندازی به نام مهرداد در امان نیستند و هر یک به کنجی خزیده اند، اما آنچه از حیث دیگر عیان است این است که وی همواره موافق فضای سرمایه گذاری سالم در استان بوده است و در پی تشویق چنین رویکردی است و منافاتی با برخورد انقلابی وی با مفسدین ندارد.

,

 اگر چه برخی افراد به دلیل ایجاد حاشیه امن برای خود، سعی در استفاده از این چنین عباراتی جهت عقب نشینی وی و تیمش از برخوردهای این چنینی دارند ولی عمل به نص قانون و رعایت حال مردم تنها چیزی است که آقای دادستان برایش ارزش قائل است.

,

هنوز دچار آفت مدیریت پشت میزی نشده است و همواره سعی کرده است تا به گونه ای عمل کند که میان مردم باشد و حرفشان را حضورا بشنود، از قضیه آتش سوزی در جمعه بازار یاسوج گرفته تا بررسی میدانی وضعیت معیشتی مردم و حتی حضور اولیه در زمان وقوع سیل فروردین امسال در استان.

,

به مهرداد نمره 20 ندهیم، اما 19 حقش است، مدیری توانمند و بومی و خوش اخلاق که آرزویمان رشد و پیشرفتش است، همچنانکه انتظار از سیستم جدید قوه قضاییه در مرکز میرود که این نکات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه