اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز:

یگان حفاظت محیط زیست درگز در صدر یگان‌های حفاظتی استان قرار دارد

یگان حفاظت محیط زیست درگز در صدر یگان‌های حفاظتی استان قرار دارد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، یگان حفاظت محیط زیست درگز در صدر یگان های حفاظتی استان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اصلاحی در گفتگو با صبح توس؛از کسب رتبه اول یگان حفاظت محیط زیست درگز در بین یگان های حفاظتی استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پارامترهای تعیین شده و بررسی های صورت گرفته از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، یگان حفاظت محیط زیست درگز در صدر یگان های حفاظتی استان قرار گرفت و در همین راستا از رئیس و محیط بانان این اداره تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره محیط زیست درگز گفت: طی یکسال گذشته با تلاش مامورین یگان پارک ملی تندوره ۵۴ لاشه قوچ و میش وحشی، ۴ لاشه کل و بز، ۸ لاشه گراز، لاشه ۱۰ قطعه قرقاول، ۷ بهله پرندگان شکاری مانند بالابان و لیل، ۲۶۰ قطعه مینا و ۱۵۰ قطعه ماهی از متخلفین کشف شده است.

,

 

,

وی افزود: تشکیل ۹۰ فقره پرونده تخلف و دستگیری ۱۶۲ نفر متخلف از جمله اقدامات این یگان حفاظتی است؛ از متخلفین مذکور ۵۱ قبضه سلاح و بیش از ۸۰۰۰ دام توقیف شده که در مجموع مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به عنوان خسارت از متخلفین اخذ و به حساب خزانه واریز شده است.

,

اصلاحی تبیین کرد: مناطق تحت مدیریت این یگان دارای مساحت 247810 هکتاری است که شامل پارک ملی تندوره، مناطق حفاظت شده تندوره، زرین کوه و الله اکبر، 40درصد از منطقه حفاظت شده دُربادام، 26 درصد از منطقه حفاظت شده ارس سیستان و منطقه شکار ممنوع مرزی می شود.

,

, ,

رئیس اداره محیط زیست درگز تاکید کرد: با توجه به مساحت 431000 هکتاری شهرستان، نیمی از مساحت کل شهرستان، تحت مدیریت و پایش این یگان قرار دارد.

,

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات محیط بانان و کلیه نهادها و افرادی که با این اداره همکاری دارند خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا نقض قوانین در مناطق ذکر شده، با شماره تلفن های 1540 و 09151800371 تماس حاصل نموده و مراتب را جهت پیگیری محیط بانان گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه