اخبار داغ

دادستان استان زنجان:

در برخورد با تغییرکاربری‎ها هیچ اغماض و مسامحه‌ای نخواهیم کرد

در برخورد با تغییرکاربری‎ها هیچ اغماض و مسامحه‌ای نخواهیم کرد
دادستان استان زنجان با تاکید بر اینکه در برخورد با تغییرکاربریها در استان زنجان گفت: هیچ اغماض و مسامحه‌ای با هیچ مجموعه‌ای نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به اینکه موضوع تغییر کاربری یکی از موضوعات مهم در سطح استان زنجان است اظهار کرد: در یک نگاه به امورات می‌توان پی برد که این حوزه دچار سهل انگاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه گویا موضوع تغییر کاربریها در استان زنجان عادی سازی شده است افزود: در این حوزه شعار به گوش می‌رسد ولی در واقعیت این گونه نیست.

,

دادستان زنجان با اشاره به بالا بودن تغییر کاربریها در باغ شهرهای استان افزود: درصد مقایسه تغییر کاربریهای فردی نسبت به تغییر کاربریها در باغ شهرها هفت ده هزارم است.

,

وی افزود: این نشان می‌دهد که در شکل گیری فساد دست‌های پنهان، سودهای کلان و منافع عظیم در کار است.

,

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه در این راستا نیز سهل انگاری مجموعه حاکمیتی منجر به رسیدن به این وضعیت شده است افزود: ما هیچ اغماض، مسامحه با هیچ مجموعه‌ای نداریم.

,

وی با بیان اینکه فضل الخطاب ما قانون بوده و قانون بدون ملاحضه اجرا خواهد شد افزود: مجموعه جهاد کشاورزی نیز با عظم و همت جدیدی باید وارد میدان شود.

,

دادستان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیز بدون ملاحظات نیروی انتظامی نیز با تمام توان از این موضوع حمایت کنند افزود: اولویت ما در حال حاضر اجرای موضوع یک و دو ماده 10 است.

,

وی عنوان کرد: آرای قطعی داریم و این آرا باید اجرا شوند و نباید اجازه تکمیل تغییر کاربریهای در حال ساخت را بدهیم.

,

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه نباید در تغییر کاربریهای در حال ساخت اهمال صورت بگیرد تا مجبور به تشکیل پرونده شود افزود: در خصوص متوقف کردن تغییر کاربریها نیز نقش نیروی انتظامی باید کمی پررنگ باشد.

,

وی با بیان اینکه زنجان در بین سایر استانها ضرب‌المثل شده است افزود: زنجانی که این همه عناصر حاکمیتی فعال و مثبت و بالیاقت دارد چرا باید در فضای مجازی در این حوزه به عنوان ضرب‌المثل تبدیل شده است.

,

دادستان زنجان افزود: همه دستگاه‌های متولی باید با تمام قدرت و امکانات خود در صحنه حضور داشته باشند و جهادکشاورزی در این حوزه نمی‌تواند تنها عمل کند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر چه مسئولیت بازخواست ما از جهادکشاورزی است افزود: جهادکشاورزی نمی‌تواند به تنهایی همه اقدامات را در این حوزه انجام دهد و باید سایر دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه