اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

مرزبانان جانشان را در برقراری امنیت در طبق اخلاص می‌گذارند

مرزبانان جانشان را در برقراری امنیت در طبق اخلاص می‌گذارند
جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: مرزبانان و نیروی انتظامی کشور برای برقراری نظم و امنیت جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند تا حافظ نظم و امنیت باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر امروز با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران، فرماندار، دادستان و مدیران و مسئولان میاندورود مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی میاندورود برگزار شد.

فرماندار میاندورود در این مراسم اظهار کرد: این مسئولیت‌ها امانتی در دست ما است و باید در انجام درست مسئولیت تلاش و کوشش داشته باشیم.

علی غلامیان تصریح کرد: تعامل خوبی در شورای تامین شهرستان وجود دارد و نیروی انتظامی یکی از بازوان آن، مردم اعتماد خوبی به آنها دارند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره مراسم تشییع پیکر شهید جعفری در ساری، گفت: استقبال مردم در تشییع شهید جعفری بی‌سابقه بود و نشان داد که این مردم پایبند به این انقلاب و خون شهدا هستند و به خون شهید و مقام شهادت کرامت می‌گذارند.

حسن مفخمی شهرستانی افزود: اگر امنیت در جای جای این کشور وجود دارد به خاطر خون شهدایی است که جانشان را به طبق اخلاص می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شهید جعفری تا سال قبل در پلیس آگاهی کلاردشت حضور داشت و به‌دلیل اینکه پدر نداشت کفیل خانواده خودش بود و برای گذراندن دروه سرمایشی و گرمایشی به سیستان و بلوچستان مامور شده بود، خاطرنشان کرد: سه روز قبل برای دستگیری یک شرور مسلح به کرمانشاه رفته بودند که در درگیری که اتفاق می‌افتد شهید جعفری و یک نیروی دیگر از استان چهارمحال و بختیاری به شهادت می‌رسند و شرور مسلح به درک واصل می‌شود.

مفخمی شهرستانی تاکید کرد: مرزبانان ما و نیروی انتظامی کشور برای برقراری این نظم و امنیت جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند تا حافظ نظم و امنیت باشند و هنجارها را حفظ و با ناهنجاری‌ها برخورد کنند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

ذات‌الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه میاندورود یک شهرستان نوپا است، اظهار کرد: شاید در حوزه‌های مختلف زیرساختی مشکلاتی داشته باشیم اما در تلاش و کوشش و همتی که همه مردم و مسئولان شهرستان داشتند در حوزه امنیت جزو شهرستان‌های امن استان بودیم.

رضوانی بیان کرد: با همدلی و مشارکت و تشریک مساعی همه سازمان‌ها توانستیم بسیاری از موضوعات امنیتی را تبدیل به موضوع اجتماعی کنیم و برای آن راه حل بیابیم.

وی با ابراز تشکر از اعضای شورای تامین که یاری‌گر خوب برای مجموعه نیروی انتظامی بودند و در بسیاری مسائل نیروی انتظامی را یاری کردند، افزود: می‌توانیم با مشارکت و کار فرهنگی بسیاری از مشکلات را حل کنیم همان‌طور که یک سنت غلط را با کار فرهنگی توانستیم به یک فرهنگ درست عاشورایی در شهرستان تبدیل کنیم.

علی داداش‌تبار احمدی فرمانده جدید انتظامی میاندورود نیز در این مراسم، گفت: وظیفه سنگینی بر دوش من خواهد بود و امیدوارم بتوانم در انجام وظیفه به خوبی عمل کنم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه