اخبار داغ

جشن روستای پاک و مسابقات قهرمانی پتانک گلستان در گالیکش برگزار شد + تصاویر

جشن روستای پاک و مسابقات قهرمانی پتانک گلستان در گالیکش برگزار شد + تصاویر
دهیار پادلدل از توابع گالیکش گفت: جشن روستای پاک، بازی‌های بومی و محلی و دومین دوره مسابقات قهرمانی پتانک گلستان در روستای پادلدل گالیکش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ مهدی پیاده کوهسار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: روز گذشته دومین دوره مسابقات قهرمانی پتانک استان گلستان با میزبانی روستای پادلدل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 60 تیم از شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، گنبد و گرگان استان گلستان و دو تیم مهمان از استان مازندران و سمنان شرکت داشتند.

,

به گفته وی؛ این مسابقات در استایل تک نفره آقایان و در دو بخش نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

,

پیاده کوهسار گفت: در بخش خردسالان رضا شهمرادی، امیرحسین ملکان و مهدی پیاده کوهسار از شهرستان گالیکش به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

,

وی افزود: در بخش بزرگ‌سالان نیز روح‌الله ملکان از شهرستان گالیکش، سید بلال میرزایی از شهرستان مینودشت و محمدباقر پیاده کوهسار از شهرستان گالیکش به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

,

وی خاطرنشان ساخت: در پایان از نفرات برتر با اهدا حکم قهرمانی، مدال و جوایز غیر نقدی تجلیل شد.

,

دهیار پادلدل گفت: در حاشیه این رقابت‌ها با توجه به اینکه روستای پادلدل به‌عنوان روستای پاک و عاری از مواد مخدر شهرستان گالیکش معرفی‌شده است جشن روستای پاک نیز در روستای پادلدل برپا شد.

,

در حاشیه این مراسم بازی محلی زور زوران توسط تعدادی از جوانان حاضر در مراسم اجرا شد و برگزاری مسابقات و برپایی جشن نیز برای پخش از صداوسیمای استان گلستان مستندسازی و ضبط شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه