اخبار داغ

به همت گروه جهادی راه ایمان؛

ویزیت رایگان 1500 نفر از مردم بخش بیکاه رودان/ 200 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار مردم قرار گرفت+تصویر

ویزیت رایگان 1500 نفر از مردم بخش بیکاه رودان/ 200 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار مردم قرار گرفت+تصویر
با حضور گروه جهادی پزشکی راه ایمان تهران هزارو 500 نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان رایگان ویزیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛پزشکانی هستند که فراتر از مداوای بیماران عمل می‌کنند و در راستای کاهش آلام مردم گام برمی‌دارند؛ کوشش برای نجات جان انسان‌ها، درمان بیماری‌ها و تسکین آلام دردمندان از ارزش‌های اخلاقی در طب اسلامی به شمار می رود که والاترین عواطف بشری چون تعهد، علم و تخصص، فداکاری و ایثار، نجات، التیام و آرام‌بخشی، عشق و دلسوزی در خدمات پزشکی متبلور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

خوشبختانه در سال های اخیر انجام فعالیت های داوطلبانه با جلب مشارکت گروه های جهادی با اهدافی خیرخواهانه و بدون چشم داشت مالی در مناطق حاشیه و محروم شهر قوت گرفته است.

,

, ,

با حضور گروه جهادی پزشکی راه ایمان تهران هزارو 500 نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان رایگان ویزیت شدند.

,

این گروه جهادی که متعلق به موسسه راه ایمان وابسته به دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی می باشد در دو روز تعداد هزار و 500  نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان را درمان و معادل 200 میلیون ریال دارو رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

,

پزشکان این گروه جهادی شامل متخصص قلب و عروق، اطفال، داخلی، زنان و زایمان و عمومی بود.

,

, ,

این فعالیت خداپسدانه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر بیکاه، بخشداری و حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، پاسگاه انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دهیاری بخش بیکاه برگزار گردید.

,

گفتنی است شهرستان رودان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است همچنین بخش بیکاه با 26 هزار و 500 نفر جمعیت در 12 کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه