اخبار داغ

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین:

سریال گاندو توانمندی دستگاه امنیتی کشور را نمایش داد/ محدودکردن منتقدان توسط دولت به یک عادت تبدیل شده است

سریال گاندو توانمندی دستگاه امنیتی کشور را نمایش داد/ محدودکردن منتقدان توسط دولت به یک عادت تبدیل شده است
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: در واقع رفتار عجیب دولت با منتقدان خود، به پرت کردن میکروفون و توهین به خبرنگاران محدود نمی‌شود، بلکه باید گفت همواره ایجاد محدودیت‌های خاص برای منتقدان در دولت تدبیر و امید به یک عادت تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر خرم نیا در گفت‌وگو با  شاخص، درباره حواشی پیش آمده در رابطه با محدودیت بودجه صداوسیما از سوی دولت اظهار کرد: در درجه اول سریال گاندو، به همان اندازه که نسبت به خطر نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری کشور هشدار داد و از بزرگ‌ترین پروژه نفوذ در دهۀ اخیر نیز پرده برداشت، به همان اندازه نیز هوشیاری، توانمندی و احاطۀ دستگاه امنیتی کشور را نمایش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اینکه برخی اینگونه وانمود می‌کنند که این سریال ایجاد ناامیدی کرد به نظر من وارد نیست؛ رفتار دولت جای تعجب دارد چراکه رئیس دولت در مراسم تحلیف خود یک جملۀ مشهور دارد که گفت پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان، متأسفانه امروز می‌بینیم که این شعار و گفتار نیز مانند دیگر وعده‌های دولت تدبیروامید در حد یک ادعای رسانه‌ای است.

,

مدیرخبرگزاری فارس قزوین گفت: با محدود کردن بودجۀ سازمان صداوسیما به تأیید دونمایندۀ دولت در شورای نظارت بر سازمان، باردیگر نشان دادند که نقد کردن دولت برای هیچ کس کم هزینه نیست.

,

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ابراز کرد: در واقع رفتار عجیب دولت با منتقدان خود، به پرت کردن میکروفون و توهین به خبرنگاران محدود نمی‌شود، بلکه باید گفت همواره ایجاد محدودیت‌های خاص برای منتقدان در دولت تدبیر و امید به یک عادت تبدیل شده است.

,

خرمنیا اضافه کرد: در هر حال به نظر می‌رسد دولت تمایل دارد این را برای منتقدان خود جا بیاندازد که نتیجۀ نقد عملکرد دولت و وضعیت اقتصادی موجود، جز اعمال محدودیت نیست.

,

مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری هشدار داده‌اند

, مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری هشدار داده‌اند,

وی عنوان کرد: در تاریخ انقلاب هم که مرور کنیم، حضرت امام خمینی(ره) در پیام خود به افتتاح نخستین دورۀ مجلس خبرگان رهبری، نسبت به خطر نفوذ در بیوت علما و مسئولان هشدار دادند اما خیلی‌ها این هشدار را جدی نگرفتند؛ از جمله قائم‌مقام وقت رهبری مرحوم آیت‌الله منتظری که سرنوشت ایشان هم مشخص شد.

,

مدیرخبرگزاری فارس قزوین تصریح کرد: امروزه نیز مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری هشدار داده‌اند اما گویا برخی نمی‌خواهند این را بشنوند.

,

خرمنیا افزود: پیش از این در مواردی مانند تیم مذاکره هسته‌ای در دولت اصلاحات نیز جاسوس و نفوذی پیدا شده بود، پرونده جیسون رضائیان که در قالب سریال گاندو به نمایش درآمد، خطر و امکان نفوذ در کشور را یادآور شد و به نمایش گذاشت.

,

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اظهار کرد: در هرحال باید قبول کنیم که طبقه‌ای از مسئولان دولتی خاطره خوشی از کشف پروژه‌های نفوذ ندارند، همانگونه که دوست ندارند وجود این امکان و خطر را در حالت خوش‌بینانه بپذیرند بنابراین با آگاه‌سازی مردم به هرنحوی مخالفت و حتی برخورد می‌کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا صداوسیما هم که برخلاف تمایل آقایان اقدام به تولید و پخش یک سریال از این موضوع کرده طبیعی است که مورد قهر و تحریم کسانی قرار می‌گیرد که می‌گفتند “پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان!” .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه