اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان:

400 منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان احداث می‎شود

400 منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان احداث می‎شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت: 400 منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساخت این منازل آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم افتتاح منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان چگنی اظهار داشت: طی دو ماه این تعداد منزل مسکونی را با کمک بسیج سازندگی در چگنی، کوهدشت و دلفان احداث کردیم که امروز بهره‌برداری از منازل مددجویان در شهرستان چگنی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بقیه منازل با کمک سپاه و بسیج سازندگی احداث می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا قبل از فصل زمستان مابقی منازل را نیز تحویل دهیم؛ 400 منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی می‌شود و تاکنون چندین منزل کلنگ زنی شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان از کلنگ زنی پنج مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث پنج مدرسه در پلدختر، الشتر، معمولان و ازنا انجام و تا اول مهرماه این مدارس تحویل داده می‌شود.

,

وی بیان کرد: این حرکت جهادی ادامه خواهد داشت و دست از جهاد برنمی‌داریم چرا که کار ما خدمت به خلق خدا است و تشکر می‌کنیم از کسانی که در این زمینه کمک کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه