اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان:

استراتژی ایران دفاع از مظلوم است

استراتژی ایران دفاع از مظلوم است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان گفت: ریختن خون امام حسین(ع) و جنگ در مکه یک منکر در خانه امن الهی بود لذا امام حسین(ع) بزرگترین شاهکار سیاسی و تاریخی را انجام داد و حج خودشان را نیمه تمام گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی عمرانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: سیره انبیای الهی دفاع از حق مظلومین بوده و هدف استراتژی ایران اسلامی در فلسطین،سوریه،عراق و یمن حمایت از مظلومین عالم بوده که همان روش و منش انبیا الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان با بیان اینکه پاسبان واقعی از اسلام امام حسین(ع) است، افزود: ریختن خون امام حسین(ع) و جنگ در مکه یک منکر در خانه امن الهی بود لذا امام حسین(ع) بزرگترین شاهکار سیاسی و تاریخی را انجام داد و حج خودشان را نیمه تمام گذاشت.

,

عمرانی ادامه داد: کودکان یمن نه تنها در اثر جنگ و گلوله باران رژیم سعودی و همپیمانانش، بلکه در اثر گرسنگی کشته می شوند و کسانیکه مسئول بیت الحرام هستند یک منکر بزرگ در جامعه اسلامی را مرتکب می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه هدف امام حسین(ع) شهادت و حکومت نبود، خاطرنشان کرد: هدف امام زنده کردن اسلام و نجات آن از انحرافات بود لذا ایران اسلامی همان رسالت امام حسین(ع) را انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه