اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

آمار مرگ در جاده‌های استان زنجان 20 درصد کاهش یافت

آمار مرگ در جاده‌های استان زنجان 20 درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در استان زنجان گفت: تلفات جاده‌ای در محورهای استان زنجان 20 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در مراسم صبحگاه کارکنان با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد افزود: نظم و انضباط ظاهری و معنوی از ضروریات پلیس بوده که بایستی در محل کار و ماموریت و بین مردم رعایت شود که این امر هم اقتدار آن مامور و هم اقتدار ناجا را دربین مردم ارتقاء می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه صبحگاه ویترین نیروی انتظامی است بیان داشت : با ایجاد رابطه دوستی در بین محیط کار بین همکاران و رسیدگی به مشکلات همدیگر می توان با تمرکز بیشتری در ایجاد احساس امنیت در بین مردم تلاش کرد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ترویج دوستی و مودت در بین همکاران بیان کرد: با ایجاد رابطه دوستی در بین محیط کار بین همکاران و رسیدگی به مشکلات همدیگر می توان با تمرکز بیشتری در ایجاد احساس امنیت در بین مردم تلاش کرد.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

علت بیش از 90 درصد تصادفات خطای انسانی است

, علت بیش از 90 درصد تصادفات خطای انسانی است, علت بیش از 90 درصد تصادفات خطای انسانی است,

سردار جهانبخش به نقش پلیس در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و افزود: در بحث کاهش جرایم سرقت بیش از 4 درصد کاهش داشتیم که این نشانگر تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان است .

,

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل پیشگیری از جرایم خشن کشف آن است افزود: دقت در ماموریت بسیار ضروری است، ما باید تهدیدها را بشناسیم تا بتوانیم با شناخت کامل ماموریت و اهمیت کار و مسئولیتی که بر عهده داریم و با نگاه تیزبینانه موضوعات اطراف خود را به طور کامل و صحیح زیر نظر داشته باشیم.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه  اصلی ترین مولفه ای که امنیت اجتماعی جامعه را ارتقاء می‌دهد سرمایه اجتماعی است اظهار کرد: توفیقات چشمگیری که با تلاش سخت کوشان انتظامی  در استان حاصل شده  انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم  که سرمایه اجتماعی هستند، فراهم کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه آگاهی افراد جامعه نسبت به هشدارهای پیشگیرانه و انتظامی  ضروری است گفت: آشنایی افراد از راه های پیشگیرانه سبب خواهد شد فرصت ارتکاب بسیاری از جرایم از افراد سود جو سلب شود.

,

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه افتخار نیروی انتظامی این است که خدمتگزار مردم است و در جهت تامین نظم و امنیت ، آرامش عمومی و حفظ دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند. گفت : با همکاری و مشارکتی که مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز داشتند طرحها، برنامه‌ها و ماموریت های پلیس به نحو مطلوب اجرا شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش 20 درصدی جان باختگان جاده در چهار ماهه سالجاری خاطر نشان کرد: از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش تلفات جاده ای تقدیر و تشکر کردند .

,

سردار جهانبخش آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و اظهار داشت: هر چه سطح دانش کارکنان در یگان های انتظامی افزایش یابد، کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقاء یافته که اصلی ترین پیامد آن بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه