اخبار داغ

سازمان بسیج مداحان کشور در پی درگذشت مداح اهل بیت(ع) حاج محمد باقر منصوری صادر کرد؛

مرحوم منصوری مداح عالی قدر و انقلابی بود

مرحوم  منصوری مداح عالی قدر و انقلابی بود
سازمان بسیج مداحان کشور در پی درگذشت استاد محمد باقر منصوری از مداحان نام آشنای کشور از مداحان انقلابی و عالی قدر که اخیرن در بیت رهبری نیز با مداحی انقلابی و دلنشین خود خاطره ای به یادماندنی را درمحضر مقام معظم رهبری نیز رقم زد پیام تسلیت صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سازمان بسیج مداحان کشور درگذشت استاد و مداح اهل‌بیت آستان اباعبدالله الحسین (ع) حاج محمد باقر منصوری از مداحان عالی قدر استان اردبیل را به جامعه مداحان و ستایشگران اهل‌بیت و دوست‌داران و محبین‌آل‌الله و هیئات‌مذهبی تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن دل‌داده وارسته مسئلت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

همچنین برای خانواده محترم آن استاد گرامی صبر جمیل و اجر جیل آرزومندیم.

,
براساس این گزارش، مراسم تشییع این مداح دربار اباعبدالله الحسین (ع) پس از اقامه نماز بر پیکر مبارک نفس آستان قدس حسینی حاج محمد باقر منصوری امروز روز جمعه توسط آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه مو نماینده ولی فقیه در استان اردبیل قرائت شده و باحضور مردم ولایی و حسینیت استان اردبیل به سمت آرمستان بهشت فاطمه تشییع و در آرمستان آرام خواهد گرفت.
,
 
,

همچنین مراسم سوم این مداح انقلابی و نامدار ایران فردا در مسجد اعظم از ساعت ۳ تا ۵ با حضور مردم انقلابی دارالارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه