اخبار داغ

محمدباقر منصوری درگذشت

"صدای عاشورایی اردبیل" به آسمان رسید/ مداحی که مورد تحسین رهبر انقلاب قرار گرفت+فیلم

"صدای عاشورایی اردبیل" به آسمان رسید/ مداحی که مورد تحسین رهبر انقلاب قرار گرفت+فیلم
مداح انقلابی و عاشورایی اردبیل که بارها در محضر رهبر انقلاب اسلامی مداحی کرده و به رجزخوانی های استکبار پاسخ داده بود، شب گذشته از مراسم نوحه خوانی حضرت امام جواد به آسمان پرکشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،امسال در آخرین حضور حاج محمد باقر منصوری  در بیت رهبری و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) این مداح انقلابی به شعرخوانی و مداحی در وصف آن حضرت پرداخت و از مقاومت در برابر ظلم و تحریم استکبار جهانی رجز خوانی کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

1762704

, 1762704,

بدون شک چهره ویژه امسال که با رجز خوانی های انقلابی خود بر علیه داعش،رژیم صهیونیستی و تحریم های آمریکا مورد تحسین اقشار مختلف مردم ایران قرار گرفت و شور وشوق خاصی به حسینیه جماران داده بود مرحوم حاج محمد باقر منصوری بود.

,

لبخند های گاه و بیگاه رهبر انقلاب و تایید اشعار این مداح انقلابی و صلوات ها و شعارهای حضار و که ایستاده مورد تحسین قرار می دادند این مداح مشهور و انقلابی آذری را بیش از پیش در دلها و خاطره های جامعه حسینی ایران ماندگار کرد.

,

مرحوم حاج محمد باقر در آخرین مصاحبه خود در مورد حال هوای خود در دیدار با رهبر انقلاب را اینگونه نقل می کند

,

به آقا عرض کردم مداحی در محضر ایشان یکی از آرزوهای قلبی من بود که به آن رسیدم . ایشان با بزرگواری تمام بنده را مورد لطف وعنایت خودشان قرار دادند و تشویق و تحسین فرمودند. بعد هم چفیه ایشان را خواستم که خواسته حقیر را اجابت کردند که ان شاءالله تا عمر دارم از این هدیه گرانبها نگهداری خواهم کرد.

,

1762707

, 1762707,

محمد باقر منصوری اردبیلی مداح نام آشنای اردبیلی که حهت عزاداری به مناسبت شهادت امام جواد(ع) عازم ارومیه شده بود، به علت وخامت حال توسط اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه منتقل شد که متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان، وی دار فانی را وداع گفت.

,

محمد محمّدباقر منصوری یکی از مداحان با استعداد و توانای استان اردبیل و منطقه ی آذربایجان در 27 شهریور، سال 1362 در خانواده ای مذهبی که در محله امام جعفر صادق (ع) اردبیل سکونت داشتند بدنیا آمد.وی از سن 8 سالگی به تشویق مادرش شروع به مداحی کرده است.

,

1762708

, 1762708,

وی از جمله افرادی است که صدایش با مفهوم شهید و شهادت و ایثار گره خورده و عجین شده است و به خاطر قطعه های بسیار جذابی و معنوی که برای شهدا می خواند، مورد توجه مردم شهید پرور استان اردبیل و همچنین سراسر کشور قرار گرفت. نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و دیگر مسئولین و نمایندگان استان اردبیل در پیانهایی تسلیت، از او به عنوان صدای عاشورایی اردبیل و ایران یالد کردند که این صدا، چهل روز مانده به عاشورا، به آسمان رسید و سهم آسمان شد.

,
مراسم تشییع پیکر مداح اهل بیت (ع) استاد حاج محمد باقر منصوری  ساعت 17 عصر امروز انجام می شود.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه