اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

بررسی محله‎های شناخته‎شده قاچاق در زنجان

بررسی محله‎های شناخته‎شده قاچاق در زنجان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: محله های شناخته شده قاچاق در زنجان از سوی بازرسان بررسی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا کمیسیون رسیدگی به این موضوع با حضور اعضای کمیسیون برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدمحمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار , موج رسا;,  اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا کمیسیون رسیدگی به این موضوع با حضور اعضای کمیسیون برگزار می شود.,

وی با بیان اینکه در قالب این کمیسیون به صورت محسوس و نامحسوس محله های شناخته شده در حوزه قاچاق بررسی می شود، افزود: بازرسان با حضور در این محله ها درخواست فاکتور کرده و نتایج را بررسی می کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه گاهی مشاهده می شود که برخی افراد مارک کالای قاچاق را تغییر می دهند، افزود: در برخی بررسی های کارشناسی متوجه می شویم که صفر تا 100 یک کالا قاچاق است.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در پاسخ به سئوالی در خصوص شوی لباس در زنجان، بیان داشت: در این زمینه گزارش هایی رسیده است.

,

موسوی با اشاره به اینکه در بررسی‎ها چنین محله‎هایی در زنجان مشاهده نشد، یادآور شد: تحقیقات محلی در این زمینه ادامه دارد.

, موسوی با اشاره به اینکه در بررسی‎ها چنین محله‎هایی در زنجان مشاهده نشد، یادآور شد: تحقیقات محلی در این زمینه ادامه دارد.,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جستجوی چنین مکانی‎هایی هستیم، تصریح کرد: در صورت مشاهده فعالیت شوی لباس برخوردهای لازم انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه