اخبار داغ

استاندار اردبیل خبرداد:

اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی جاده پیست اسکی آلوارس

اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی جاده پیست اسکی آلوارس
استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان سرعین از اختصاص ۷ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه راه دسترسی پیست اسکی آلوارس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو که صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سرعین اظهار داشت: به لحاظ اهمیت پروژه پیست اسکی آلوارس و لزوم تکمیل جاده دسترسی این پروژه گردشگری قبل از فصل سرما ، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل۲ کیلومتر از این پروژه با ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در راستای حمایت و تشویق سرمایه گذاران ، تامین زیرساخت های لازم سرمایه گذاری را وظیفه خود می دانیم ، برای تامین روشنایی جاده ارتباطی و تکمیل راهدارخانه آلوارس دستور لازم را صادر کرد.

,

استاندار اردبیل همچنین ازاختصاص مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث راه ارتباطی تله سیژ آلوارس خبر داد و افزود: ظرف یکماه آینده طراحی و صدور مجوز های لازم ایجاد  بازارچه عشایری در روستای آلوارس نهایی می شود.

,

بهنام جو ابراز امیدواری کرد با تکمیل ۴ پیست اسکی و چندین طرح مهم دیگر در حوزه گردشگری استان، شعار "گردشگری محور توسعه" در استان اردبیل تحقق یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه