اخبار داغ

ندر حکایت رسانه های زنجیره ای؛

موج سواری رسانه ای یا حل مشکلات ورزش بانوان استان بوشهر

موج سواری رسانه ای یا حل مشکلات ورزش بانوان استان بوشهر
در چند روز گذشته پخش تصاویر داوری دختران در مسابقات نوجوانان پسران و دست دادن تشریفاتی قبل از شروع مسابقه با شوقی وصف ناپذیر از برخی رسانه های استانی حامی دولت بازنشر و حمایت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ چند روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که ذوق برخی رسانه های جریان فکری منتسب به اصلاح طلبان را به دنبال داشت و به طور هدفمند در این چند روز بازنشر و تحلیل شده است. این‌گونه تحرکات در استان بوشهر تازگی ندارد و تنها میدان خود را از ساحت فرهنگ به ورزش کشانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

گویا جریانی پشت این قضایا است که قصد دارد نتیجه اقدامات پازل وار خود را در عرصه انتخابات با بدست آوردن حمایت جریانات سیاسی مطرح کشوری بدست آورد و رسانه های معلوم الحال، بهترین مرجع پخش این تصاویر هنجارشکنانه هستند.

,

, ,

آخرین تحرک این جریان را در ماه پیش با برنامه جایزه ادبی بوشهر و تلاش در چهره سازی چهره های منفور پهلوی به عنوان شاخص فرهنگی استان و حضور فرد حامی کشف حجاب به عنوان داور در این فستیوال هنری می توان نام برد که این رسانه ها همچنان پایه ثابت نشر و حمایت اقدامات غیر ارزشی این طیف شده اند.

,

این دست هنجارشکنی ها در ساحت هنر و فرهنگ محدود نشده و پای در عرصه ورزش استان نیز گذاشته است. داوری مسابقات فوتسال پایه پسران توسط دختران و مسابقات مختلط تنیس روی میز در ماه مبارک رمضان که قصد برگزاری داشتند در همین چند ماه اخیر بوده است.

,

ولی در چند روز گذشته پخش تصاویر داوری دختران در مسابقات نوجوانان پسران و دست دادن تشریفاتی قبل از شروع مسابقه با شوقی وصف ناپذیر از برخی رسانه های استانی حامی دولت بازنشر و حمایت شد.

,

, ,

رسانه هایی که گویا در جابجایی اولویت ها و پرداختن به حاشیه ها به جای اصل مطلب و انحراف افکار عمومی در کار خود پخته شده اند. واکنش های این رسانه ها به حمایت بی قید و شرط از اقدام هیات فوتبال بوده است در حالی که بهروزیان فر رئیس اداره کل ورزش وجوانان استان این عمل را نامتعارف خوانده و هیات فوتبال استان را متولی کار معرفی کرده و نجفی همچنان سکوت کرده و البته نکته جالب تر سانسور مواضع متولی ورزش استان و سکوت معنادار رئیس هیات فوتبال استان بوده است.

,

در این رسانه ها پرداختن به مسائل محوری ورزش بانوان و حل آن جایگاهی ندارد ولی بهره برداری از کمبودها در سایه فعالیت مدیران ناکارآمد در موج سواری و جوسازی علیه ارزش ها و اقدامات چشمگیر انقلاب، از اولویت برخوردار است.

,

, ,

رسالت رسانه ها در این موارد این است که به جای ایجاد فضای دوقطبی و جوسازی روی مسائلی که از لحاظ قانونی و شرعی خلاف است، با نگاهی عقلانی و منطقی سعی در برطرف کردن مشکلات مردم و پرداختن به اولویت های واقعی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه