اخبار داغ

حمایت از نوشت افزار ایرانی؛

استفاده از نوشت افزارهای ایرانی حمایت از کارگران و ایجاد اشتغال است

استفاده از نوشت افزارهای ایرانی حمایت از کارگران و ایجاد اشتغال است
فروشنده نوشت افزار ایرانی در بوشهر گفت: استفاده از نوشت افزار یا هر کالای دیگر تولید داخل تاثیر بسیار زیادی در تولید اشتغال و حمایت از کارگران ایرانی دارد و می تواند نقش ماثری در رونق کسب و کار داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فرهنگ یکی اصل برای هر جامعه و ملت است که با توجه به اهمیت و جایگاهی که در هر کشور دارد معمولا سنت ها و آئین ها زا دوران کودکی به نسل ها منتقل می شود تا در دوران نوجوان و جوانی ثمره آن نشان دهد و در دوران بزرگسالی و میانسالی بدون هیچ قد و شرطی فرهنگ آن جامعه به نتیجه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بعداز پایان دوران مقدس دشمن چند عملیات دیگر نیمه سخت آغاز کرد که در همه آنها شکست خورد که بعداز آن جنگ را با تهاجمات فرهنگی و تسخیر ذهن ها در کشور جمهوری اسلامی ایران با انواع شگردهای مختلفی آغاز کرد که در برخی از برنامه ها می توان گفت به بخشی از اهداف شوم خود رسیده است که نمونه آن نوع پوشش است که نیاز به هیچ گونه استنادی نیست و به راحتی در جامعه قابل مشاهده است.
,
 
,
اما یکی از مهمترین برنامه های دشمنان توجه خاص به کودکان در سنین بین ۷ تا ۱۰ سال است که اغلب با تولید و عرضه نوشت افزار برگرفته از فرهنگ غرب است که هرساله در شهریورماه بیشترین حجم واردات و عرضه کالاهای خارجی با اهداف غرب گرایانه است.
,
, ,
 
,
چند سالی است تولید کننده گان ایرانی افزایش کیفیت نوشت افزار داشته اند که مورد توجه و حمایت همه اقشار جامعه قرار گرفته اند و تقریبا فروش کالا بخصوص در حوزه نوشت افزارهای ایرانی افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
خانواده ها باید مراقب اهداف شوم دشمنان برای تسخیر ذهن های نوگلان باغ زندگی خود باشند که معمولا آسیب های اجتماعی برای کودکان امروز و جوانان فردا از همین مسائل پیش پا افتاده بخصوص در حوزه نوشت افزاری آغاز خواهد که کودک در اولین نگاه برای یادگیری ذهن خود را با برنامه های فرهنگی غرب تطبیق می دهد.
,
 
,
 
,
قطعا کودکانی که برای فصل های مدرسه از نوشت افزارهایی با فرهنگ اسلامی استفاده می کنند و کودکانی که از نوشت افزارهایی با فرهنگ غرب استفاده می کننده به لحاظ اعتقادی و نوع برخورد فرهنگ اسلامی کاملا متفاوت هستند، افرادی که از کالاهای داخلی استفاده می کنند نسبت به افرادی که از کالاهای خارجی استفاده می کنند کمترین آسیب در تهاجمات فرهنگی دشمن خواهند داشت.
,
 
,
, ,
 
,
استفاده از نوشت افزارهای ایرانی حمایت از کارگران و ایجاد اشتغال است
, استفاده از نوشت افزارهای ایرانی حمایت از کارگران و ایجاد اشتغال است,
 
,
کریم سلیمانی یکی از عرضه کننده گان نوشت افزارهای ایرانی در بوشهر با اشاره به کیفیت نوشت افزار ایرانی، اظهار کرد: چند سالی است کیفیت کالاهای ایرانی بخصوص نوشت افزار افزایش داشته است و می توان به ر احتی در بازارهای جهانی به رقابت با کالاهای خارجی بپردازد.
,
 
,
این کارشنان نوشت افزار ایرانی گفت: با توجه به افزایش در نوشت افزارهای داخلی بیشترین توجه مردم به تولید داخل است که براساس فرهنگ سازی صورت گرفته در سال گذشته بیشترین فروش نوشت افزار تولیدات داخلی داشتیم و امسال نیز در تلاش هستیم تا میزان عرضه بیشتر شود تا بتوانیم خدمات به همه مردم ار ائه دهیم و کمتر از کالاهای خارجی استفاده شود.
,
 
,
, ,
 
,
این عرضه کننده نوشت افزارهای ایرانی در بوشهر افزود: استفاده از نوشت افزارهای داخلی علاوه بر اینکه به فرهنگ استفاده از تولید داخل کمک کرده ایم، تولیدکننده گان ترغیب می شوند میزان کیفیت روز به روز افزایش دهند و با روحیه بهتری خدمات را به مردم عرضه کنند.
,
 
,
سلیمانی عنوان کرد: استفاده از نوشت افزار یا هر کالای دیگر تولید داخل تاثیر بسیار زیادی در تولید اشتغال و حمایت از کارگران ایرانی دارد و می تواند نقش ماثری در رونق کسب و کار داشته باشد.
,
 
,
, ,
وی با اشاره به خارج شدن ارز از کشور، تاکید کرد: مدتی است موضوع خروج ارز از کشور در رسانه ها مطرح می شود که با حمایت از تولید کننده گان نوشت افزارو یا هر کالا دیگر قطعا ارز از کشور خروج نخواهد کرد و در کاهش تورم اثر گذار خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه