اخبار داغ

قهرمان الیت کیک بوکسینگ مطرح کرد؛

برای تمرین مسابقات به شهرهای دیگر می رفتم/ مسئولان به نوجوانان قهرمان بها دهند

برای تمرین مسابقات به شهرهای دیگر می رفتم/ مسئولان به نوجوانان قهرمان بها دهند
ورزشکار نوجوان مینابی با بیان اینکه مسئولان به قهرمانان نوجوان بها دهند، گفت: از آنجایی که در شهرستان میناب جایی برای تمرین رشته الیت کیک بوکسینگ وجود نداشت برای مسابقات و تمرین های متعدد به شهرستان جاسک و بندرعباس می رفتم و مسئولان شهرستانی هیچ حمایتی از من نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ الیت کیک بوکسینگ رشته ترکیبی از، کاراته، موی تای و بوکس غربی است که تنها 40 سال از تولد آن می گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بیست و دومین دوره مسابقات الیت کیک بوکسینگ قهرمانی کشوردر9 و 10 مرداد ماه با حضور 530 ورزشکار از 16 استان از نقاط مختلف کشور به میزبانی دزفول در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ورزشگاه شهید مجدیان شهرستان دزفول برگزار شد.

,

در این مسابقات مهدی قاسمی گوربندی، وزشکار 10 ساله نوجوان مقام اول کشوری در گروه سنی خود را در رشته الیت کیک بوکسینگ کسب کرد؛ مهدی  چهار سال است که به صورت حرفه ای وارد این رشته شده و باکسب مقام های متعدد کشوری و شهرستانی در این مسابقات توانسته پیروز میدان باشد.

,

, ,

مسئولان به قهرمانان نوجوان بها دهند

, مسئولان به قهرمانان نوجوان بها دهند,

این قهرمان نوجوان علاقه و شوق به الیت کیک بوکسینگ را دلیل موفقیت خود دانست و گفت: علاقه و شوق من به این رشته و همچنین حمایت های خانواده به ویژه پدر و مربیم دلیل تمامی موفقیت های من دراین رشته بود.

,

ورزشکار نوجوان مشوق اصلی خود در این سال ها را خانواده و پدر خود دانسته وافزود: از آنجایی که در شهرستان میناب جایی برای تمرین این رشته وجود نداشت برای مسابقات و تمرین های متعدد به شهرستان جاسک و بندرعباس میرفتم و مسئولان شهرستانی هیچ حمایتی از من نکردند از مسئولان درخواست دارم به ما نوجوانان بها داده و حمایت کنند.

,

استقبال باشکوه مردم دوستدار ورزش دهستان گوربند ازاین نوجوان ورزش کار در شهری که برای این ورزش هیچ جایگاهی دیده نشده قابل تحسین است.

,

, ,

قول حمایت و پشتیبانی از این نوجوان ورزشکار و موفق را می دهیم

, قول حمایت و پشتیبانی از این نوجوان ورزشکار و موفق را می دهیم,

در خصوص حمایت و پشتیبانی از این ورزشکار محسن حاتمی گوربندی، اعضای شورای اسلامی دهستان گوربند گفت: از کسب این مقام کشوری و راه یابی به مسابقات بین المللی  مهدی قاسمی بسیار خوشحال هستیم این نوجوانان آبروی شهر و استان ما هستند همینطور ما به عنوان یک عضوی از این دهستان قول حمایت و پشتیبانی از این نوجوان ورزشکار و موفق را می دهیم .

,

عضو شورای گوربند با بیان اینکه برای مهدی آرزوی موفقیت های بیشتری را داریم، گفت: این نوجوانان بیشتر از حمایت های مالی به حمایت های معنوی ما نیاز دارند و پشتیبانی ما از آنها راه را برایشان هموار تر می کند.

,

 

,

, ,

وی خاطر ننشان کرد: باید قدردان مربیان دلسوزی همچون آقای نوروزی بود که برای راه یابی این نوجوانان به میدان های جهانی تلاش می کنند و می جنگند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه