اخبار داغ

مانع بزرگ برای رئالی شدن نیمار

مانع بزرگ برای رئالی شدن نیمار
هافبک کروات رئال مادرید مانع بزرگ انتقال نیمار به این تیم در تابستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپورت، نیمار از حضور خود در پاری سن ژرمن راضی نیست و می خواهد به هر طریق و شکلی این تیم را در تابستان ترک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
از بارسلونا به عنوان مقصد نخست نیمار سخن به میان می آید و خود این بازیکن هم دوست دارد که به آبی اناری ها برگردد اما ظاهرا این تیم مشکلات مالی دارد و بعد از جذب گریزمان و دی یانگ نمی تواند برای نیمار هزینه کند و باشگاه پاری سن ژرمن هم قصد معاوضه این بازیکن با هیچ بازیکنی از بارسلونا را ندارد.
,
 
,
بارسلونا تنها مشتری نیمار نیست و تیم های دیگری مثل رئال مادرید، یوونتوس و منچستر یونایتد هم دنبال جذب این بازیکن هستند.
,
 
,
نیمار در روزهای اخیر عکسی از خود در کنار زیدان را منتشر کرد و این باعث شده تا شایعه حضور او در کهکشانیها جدی شود. اما روزنامه اسپورت از مانع بزرگ برای انتقال نیمار به رئال سخن به میان آورد و او کسی جز لوکا مودریچ نیست.
,
 
,
این بازیکن کروات مورد نظر پاری سن ژرمن و توخل است اما او دوست ندارد تا رئال را در تابستان ترک کند و بخشی از قرارداد نیمار باشد و این باعث شده تا حضور ستاره برزیلی PSG فعلا در رئال منتفی شود.
,
 
,
نیمار تابستان سال ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد تا گرانترین خرید تاریخ فوتبال جهان لقب گیرد. او در این دو سال حضور در لیگ فرانسه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از طرف دیگر هم مصدومیت و حاشیه سازی در بیرون از مستطیل سبز باعث شده تا چهره محبوبی بین هواداران تیم پاریسی نباشد.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه