اخبار داغ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس:

با انتخاب نوشت افزار ایرانی از رونق تولید داخل حمایت کنیم

با انتخاب نوشت افزار ایرانی از رونق تولید داخل حمایت کنیم
نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برای انتخاب اقلام نوشت افزار کودکان خود از کالا های ایرانی جهت رونق تولیدات داخلی حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سپاس با اشاره به حمایت از نوشت افزار ایرانی، اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید یکی از کالاهای فرهنگی که مردم در این ماه برای فرزندان خود با آن سر و کار دارند، اقلام لوازم التحریر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: مردم برای انتخاب اقلام نوشت افزار کودکان خود از کالا های ایرانی جهت رونق تولیدات داخلی حمایت کنند.

,

الماسی گفت: تولیدکنندگان لوازم التحریر داخلی پا به پای تولیدکنندگان خارجی حرکت می کنند و توانستند بازار نوشت افزار را به دست بیاورند.

,

نماینده مردم شریف کنگان دیر، جم، عسلیویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده و خانواده هایی که چند فرزند دارند شاید نتوانند لوازم التحر یرایرانی و با کیفیت برای فرزندان خود تهیه کنند و لازم است تولید کنندگان به قیمت هایی که به بازار ارائه می کنند توجه بیشتری داشته باشند.

,

وی افزود: لوازم و تحریر خارجی با رنگ و لعاب شخصیت های غربی مانند سیندرلا،انگری برد، باب اسفنجی و … اشباع شده است که این شخصیت هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و ذهن و روح کودکان این مرزبوم را تسخیر کرده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدات ملی باید واردات به صورت کنترل شده باشد تا تولیدکننده داخلی در شرایط مساعدتری بتواند با رقبای خارجی رقابت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه