اخبار داغ

حاجی دلیگانی :

ایران ظرفیت صادرات لوازم‌التحریر را دارد/ تقاضای خرید لوازم‌التحریر ایرانی بیشتر شده است

ایران ظرفیت صادرات لوازم‌التحریر را دارد/ تقاضای خرید لوازم‌التحریر ایرانی بیشتر شده است
عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: در همسایگی ما کشورهایی وجود دارند که 400میلیون نفر بازار نیازمندی و بازار مصرف دارند که با شرایط امروز باید گروه‌هایی که تولیدکننده هستند و یا توانایی تولید دارند این بازارها را در دست بگیرند زیرا ایران ظرفیت صادرات لوازم‌التحریر را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: ایران یک بازار 80 میلیونی مصرف دارد علاوه بر آن در همسایگی ما کشورهایی وجود دارند که 400میلیون نفر بازار نیازمندی و بازار مصرف دارند که با شرایط امروز باید گروه هایی که تولید کننده هستند و یا توانایی تولید دارند این بازارها را در دست بگیرند زیرا ایران ظرفیت صادرات لوازم التحریر را دارد.

وی بیان داشت: از جمله بازار مصرف لوازم التحریر است که یک امر لازم و واجب است و همیشه مشتری خودش را دارد و تولید کنندگان کاملاً می توانند این بازار را در اختیار خود بگیرند و علاوه بر رونق اقتصادی، این مسئله باعث می شود تولید نوشت افزار بر اساس فرهنگ داخلی ایران انجام شود اگر این ساماندهی انجام شود دیگر نیاز به واردات لوازم التحریر نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تصاویر ضد فرهنگی که بر روی نوشت افزارهای وارداتی وجود دارد یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده علیه فرهنگ کشور است خاطرنشان کرد: دشمنان برای حمله به فرهنگ ایران برنامه ریزی دارند تا از طریق همین نوشت افزارها از پایه فعالیت کنند مدتی است مجدداً فعالیت خود را بیشتر کرده اند.
وی بیان داشت: این نوع طراحی ها و تصاویری ضد ارزشی که روی نوشت افزارهایی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد ثبت می شود باعث می شود که در روند تربیتی و آموزش دانش آموزان مشکلات جدی به وجود بیایید.


تقاضای خرید لوازم‌التحریر ایرانی بیشتر شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با توجه به فرهنگ سازی های که در چندسال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب برای خرید کالای ایرانی انجام شده است خرید کالای ایرانی افزایش پیداکرده است و مطمئناً لوازم التحریر ایرانی و اسلامی نیز در این چند سال اخیر تقاضای زیادی داشته است.

حاجی دلیگانی افزود: اگر در تولید نوشت افزارها صادقانه کار شود و به درستی تبلیغ و ارائه شود و بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی تولید شود کم کم جای خود را باز می کند و استقبال مردم از لوازم التحریر ایرانی بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی تأکید کرد: وزارت ارشاد، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و وزارت بهداشت از جمله ارگان هایی هستند که باید در این زمینه وارد عمل شوند و تولید کنندگان لوازم التحریر ایرانی و اسلامی را حمایت کنند و این حمایت ها باید در حدی باشد تا تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی و اسلامی بتوانند خود اتکا باشند در این زمینه دولت باید مشوق هایی را نیز در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
, تقاضای خرید لوازم‌التحریر ایرانی بیشتر شده است,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه