اخبار داغ

اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌های بدحجاب؛

جانشین فرمانده ناجا: پلیس با جرم مشهود در جامعه و فضای مجازی با جدیت مقابله می‌کند

جانشین فرمانده ناجا: پلیس با جرم مشهود در جامعه و فضای مجازی با جدیت مقابله می‌کند
جانشین فرمانده ناجا از توجیه، ارشاد و اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌های بدحجاب خبر داد و گفت: پلیس با جرم مشهود با جدیت مقابله می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با فارس، درخصوص عملکرد پلیس در برخورد با سلبریتی‌های بی‌حجاب و مروج بدحجابی در جامعه، اظهار داشت: در مقابله و برخورد با جرم مشهود در جامعه -چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی که در معرض دید عموم است- برای پلیس، فرد مهم نیست؛ بلکه فعل مهم است و اینکه فرد مشهور باشد یا مسؤول یا مرجع گروهی خاص یا آدمی عادی باشد هیچ فرقی نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس نه واهمه‌ای از کسی  دارد و نه ملاحظه کسی را می‌کند؛چرا که موضوع امنیت در ابعاد اجتماعی و اخلاقی از اولویت‌های اساسی پلیس است. 
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که پلیس در واکنش به رفتار این دسته از سلبریتی‌ها چگونه برخورد کرده است، گفت: هم توجیه کرده‌ایم و هم ارشاد و هم اتمام حجت و می‌توان تغییر رفتار در نوع روش آنها را به سادگی دید. 
,
 
,
این مقام ارشد نیروی انتظامی با تاکید دوباره بر این مطلب که پلیس در برخورد با متخلفان هیچ فرقی قائل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: رصد فضای مجازی و برخورد با تخلفات موجود در این فضا نیز در دستور کار ویژه پلیس است. 
,
 
,
گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من با ذکر موضوعی با عنوان‌ «درخواست برخورد قانونی با سلبریتی‌های مروج بی‌حجابی و بدحجابی» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه