اخبار داغ

چراغ سبز فیفا به عراق بعد از بازدید اربیل/کربلا و بصره تعیین کننده میزبان بازی با ایران

چراغ سبز فیفا به عراق بعد از بازدید اربیل/کربلا و بصره تعیین کننده میزبان بازی با ایران
هیئت ارسالی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به عراق در اولین گزارش خود از ورزشگاه اربیل به امنیت و توانایی این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت «اسپورت» عراق خبر داد که نمایندگان فیفا روز گذشته در ورزشگاه اربیل بازی های عربستان با اردن و کویت با بحرین در مسابقات غرب آسیا 2019 را تماشا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
خبر خوشحال کننده این است که نمایندگان فیفا از نحوی برگزاری مسابقات و امنیت حاکم در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل تعجب کردند و گزارش های مثبتی را به فیفا ارائه دادند.
,
 
,
نمایندگان فیفا قرار است فردا عازم کربلا و بعد از آن عازم بصره شوند تا گزارش کامل خود را از وضعیت ورزشگاه های عراق به فیفا ارائه دهند.
,
 
,
فیفا در حکمی هفته گذشته دوباره عراق را از میزبانی مسابقات بین المللی محروم کرد که با اعتراض شیخ سلمان، رئیس AFC به این حکم فیفا تجدیدنظر کرد و نمایندگانش را برای بررسی مجدد امنیت ورزشگاه های عراق فرستاد.
,
 
,
تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین رقیب اصلی عراق است و در صورت صدور حکم بازی در خاک عراق شاگردان ویلموتس باید در خاک این کشور به مصاف عراق بروند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه