اخبار داغ

اجرای عصر جدید در شام شهادت با سبکی متفاوت در رزن!

اجرای عصر جدید در شام شهادت با سبکی متفاوت در رزن!
در این که ورزش بانوان یکی از مسائل ضروری است و حتما باید به آن توجه شود شکی نیست اما انجام حرکات رزمی در ملأ عام برای خانم هایی که در سن نوجوانی هستند آن هم در شب شهادت و به همراه سوت و کف ان هم در شهر متدینی همچون رزن واقعا ناراحت کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با خبر شدیم که در شب شهادت امام محمد باقر (ع) در پارک ملت رزن برنامه ای برگزار شد که در شأن این شب و در شأن فرهنگ دینی این شهر نبود و بانوان با لباسی نامناسب در میان انظار حلثقه زده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این که ورزش بانوان یکی از مسائل ضروری است و حتما باید به آن توجه شود شکی نیست اما انجام حرکات رزمی در ملأ عام برای خانم هایی که در سن نوجوانی هستند آن هم در شب شهادت و به همراه سوت و کف واقعا ناراحت کننده است.

,

لازم بود مسئولان این برنامه توجه بیشتری به شعائر اسلامی میکردند. اگر در برنامه عصر جدید چنین اتفاقی می افتد، هم موضوع پوشش دختران را کاملا رعایت کرده و هم در شب شهادت پخش نمیشود و در ضمن اجرای تلویزیونی با اجرای خیابانی خیلی تفاوت دارد و بهتر بود این برنامه در زمان و مکان مناسب برگزار شود تا این چنین مسائلی پیش نیاید.

,

امام جمعه رزن: در صورت تکرار برخورد جدی می کنم

, امام جمعه رزن: در صورت تکرار برخورد جدی می کنم, امام جمعه رزن: در صورت تکرار برخورد جدی می کنم,

در همین خصوص حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده ، امام جمعه شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه اجرای چنین برنامه ای در شام شهادت امام محمدباقر(ع) در شان مردم متدین شهر رزن نبود گفت: تمامی فیلم های خروجی این برنامه را چک کردم که واقعا زننده بود.

,

وی  با بیان اینکه در این خصوص پیگیری های لازم  را انجام و تذکرات جدی به مسدولین مرتبط را دادم افزود: به مدیریت تربیت بدنی شهرستان و همچنین به دلیل اینکه فرماندار مرخصی بودند تذکرات لازم به معاونین فرماندار داده شد.

,

امام جمعه رزن گفت: در تذکرات اعلام کردم که اگر مجدد چنین حرکاتی تکرار بشود ما مردم را در جریان قرار می دهیم و دیگر با مردم طرف هستند.

,

وی در پایان تاکید کرد: در شان این شهر نبود که دختران 16 ساله در میان انظار با پوشش لباس ووشوکه مخصوص سالن هست حاضر شوند و در صورت تکرار مجدد به شدت با آن برخورد می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه