اخبار داغ

امام‌جمعه موقت کوهبنان:

رفتار مهربانانه مسئولین حج با حجاج ایرانی به‎علت ترس از اقتدار سپاه پاسداران است/ عزت ایرانی بر پایه اقتدار بر می‎گردد

رفتار مهربانانه مسئولین حج با حجاج ایرانی به‎علت ترس از اقتدار سپاه پاسداران است/ عزت ایرانی بر پایه اقتدار بر می‎گردد
امام جمعه موقت کوهبنان گفت : فاجعه منا با 5 هزار کشته نشان دهنده عدم کفایت آل سعود در برگزاری مراسم حج است لذا با توجه به اخبار و تصاویر حجاج می بینیم که رفتار مسئولان و ماموران سعودی با حجاج ایرانی خوب شده البته این مهم‌ را مدیون سپاه پاسداران هستیم که به ایران اسلامی عزت بخشید و نوکران استکبار را سر جای خود نشاند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  " راه آرمان " نماز عید قربان در کوهبنان با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام‌(ره) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ", راه آرمان ",

حجت الاسلام سید عباس کاظمی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در روایات ائمه معصومین در رابطه با اهمیت روز عید قربان سفارش شده یکی از چهار روز بزرگ سال است که سنت پسندیده قربانی در این روز انجام می شود.

,

وی تاکید کرد : غسل، خواندن نماز عید قربان ، خواندن زیارت عاشورا و قربانی کردن در این روز بسیار سفارش شده لذا انسان باید با کشتن نفس اماره در این روز به آرامش دست یابد.

,

امام‌جمعه موقت کوهبنان بیان داشت : اصل قربانی برای افراد زنده هست که نوعی عبادت محسوب می شود البته برای اموات باید به نیابت از آنان قربانی انجام شود .

,

وی تصریح کرد : رسیدگی به امور نیازمندان از فلسفه های قربانی است چون انسان در زمان قربانی باید یک‌سوم گوشت را برای خود ،یک سوم را برای همسایگان و اقوام و یک سوم دیگر را به نیازمندان اختصاص دهد .

,

حجت الاسلام کاظمی ابراز داشت : در آستانه سال تحصیلی به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم و آنان را در خرید البسه و لوازم التحریر یاری دهیم که دانش آموزان نیازمند با خوشحالی در کلاس های درس حاضر شوند.
وی افزود: در آستانه عید غدیر هستیم که روز بسیار بزرگ و با عظمتی است بر بزرگداشت این روز سفارش بسیار شده در این‌روز واقعه ای حادث شد که دین اسلام بر همگان عرضه شد.

,
,

وی با استناد به کلام نورانی نبی مکرم اسلام (ص) ادامه داد: عید غدیر برترین اعیاد امت من است لذا بر اطعام در این روز سفارش فراوان شده که به همین مناسبت جشن بزرگ عید غدیر همراه با اطعام در مسجد جامع کوهبنان برگزار می شود مومنین بخشی از قربانی را به این مراسم اختصاص دهند و با کمک‌های مالی خود بر شکوه و عظمت برنامه های این روز بیفزایند .

,

خطیب نماز عید قربان کوهبنان بیان داست : سالگرد فاجعه منا را داشتیم حادثه ای که حدود ۵۰۰ نفر از هموطنان ما به شهادت رسیدند که نشان از عدم کفایت رژیم آل سعود دارد .

,

وی با استناد به کلام مقام‌معظم رهبری تاکید کرد: در منطقه و دنیا کشوری به بدی آل سعود وجود ندارد هم ظالم ، هم فاسد و هم وابسته است که در حال حاضر قتل و عام و کشتار مردم یمن را در دستور کار دارد .

,

ایشان ابراز داشت : با توجه به اخبار و تصاویر حجاج می بینیم که رفتار مسئولان و ماموران سعودی با حجاج ایرانی خوب شده البته این مهم‌ را مدیون سپاه پاسداران هستیم که به ایران اسلامی عزت بخشید و نوکران استکبار را سر جای خود نشاند .

,

حجت الاسلام کاظمی گفت: وقتی پرچم‌ایران همیشه سرافراز بر لاشه پهباد آمریکایی و بر عرشه نفش کش انگلیسی در آمد تلنگری به نوکران آمریکا و انگلیس در منطقه بود.

,

وی یادآور شد: همین عزت باعث شده که امروز برخی از کشورها بدنبال مذاکره و برقراری ارتباط با ایران اسلامی هستند .

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه