اخبار داغ

سبزپوشان، امیدوار به مصاف الاتحاد می‎روند

سبزپوشان، امیدوار به مصاف الاتحاد می‎روند
سبز پوشان که علی‌رغم اینکه بازی رفت را به حریف عربستانی خود واگذار کرده هنوز فرصت برای جبران این نتیجه را دارد خصوصاً که شاگردان علیرضا منصوریان در جام باشگاه‌های آسیا کام بک‌های فوق‌العاده‌ای داشته و انگیزه خوبی برای پیروزی در این بازی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ تیم ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات آسیایی حضور دارد در مرحله یک‌هشتم نهایی باید از سد الاتحاد عربستان بگذرد، تقابلی که در بازی رفت این نماینده عربستانی بود که توانست با دو گل پیروز مسابقه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دیدار برگشت این دو تیم  روز دوشنبه 21 مردادماه از ساعت 22 در دوحه قطر برگزار می‌شود که ذوب‌آهن در این دیدار میزبان است؛ شاگردان علی‌رضا منصوریان از ساعت 22 روز یک‌شنبه تمرین رسمی خود را در دوحه انجام می‌دهند و تمرین تیم الاتحاد نیز ساعت 23:30 برگزار می‌شود.

,

سبز پوشان که علی‌رغم اینکه بازی رفت را به حریف عربستانی خود واگذار کرده هنوز فرصت برای  جبران این نتیجه را دارد خصوصاً که شاگردان علیرضا منصوریان در جام باشگاه‌های آسیا کام بک‌های فوق‌العاده‌ای داشته و انگیزه خوبی برای پیروزی در این بازی دارند.

,

در این بازی شاگردان منصوریان باید هجومی بازی کنند، البته گل نخوردن در این بازی برای سبز پوشان با توجه به رویکرد تیم‌های عربی در هنگامی که نتیجه بر وفق مراد آن هاست، بسیار اهمیت دارد.

,

برترین گلزنان:

, برترین گلزنان, :,

ارسلان مطهری با 3 گلی که در مرحله گروهی به ثمر رساند برترین گلزن ذوب‌آهن و فهد موالد با 4 گل، برترین گلزن تیم الاتحاد هستند.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان, :,

هر2 تیم بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند. نیما طاهری و محمدرضا خلعتبری 2 بازیکن مصدوم ذوب‌آهن مقابل الاتحاد هستند.

,

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

, ترکیب احتمالی ذوب‌آهن, :,

محمدباقر صادقی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری و رضا حبیب‌زاده

,

سرمربی: علیرضا منصوریان

,

ترکیب احتمالی الاتحاد:

, ترکیب احتمالی الاتحاد, :,

فواز القرنی، زیاد الصحفی، عمار الدحیم، طارق عبدالله، منصور الحربی، جابر عیسى، خالد السمیری، لوئیس خیمنز، امیلیانو وچیو، رومارینیو و هارون کامارا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه