اخبار داغ

دادستان شهرستان سیرجان مطرح کرد؛

خرید و فروش پسته به‎صورت سیار ممنوع است/ مال‎خرها بازداشت می‎شوند

خرید و فروش پسته به‎صورت سیار ممنوع است/ مال‎خرها بازداشت می‎شوند
دادستان شهرستان سیرجان گفت: مقرر گردیده خرید و فروش پسته به صورت سیار و یا در واحد های صنفی فاقد پروانه کسب معتبر که غالبا در فصل برداشت پسته دایر می شوند ممنوع بوده و واحدهای متخلف پلمپ و وسایل نقلیه مربوط توقیف و کلیه متهمین که به اتهام سرقت پسته دستگیر شوند تا پایان فصل برداشت دربازداشت خواهند ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیک ورز دادستان شهرستان سیرجان در گفت و گو با راه آرمان؛ در خصوص خرید و فروش پسته اظهار داشت:خرید و فروش هر گونه پسته در خارج از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر ممنوع و با متخلفان برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان؛,

وی در ادامه افزود:با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان و وجود باغات پسته، همه ساله در فصل برداشت محصول شاهد مهاجرت تعداد قابل توجهی از کارگران فصلی اعم از ایرانی و غیر ایرانی از دیگر شهرستان ها و استان ها هستیم و به منظور پیشگیری از وقوع سرقت پسته و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از محصول پسته مسروقه، اصطلاحا توسط مالخرها خرید و فروش می شود.

,

,

وی تصریح کرد : مقرر گردیده خرید و فروش پسته به صورت سیار و یا در واحد های صنفی فاقد پروانه کسب معتبر که غالبا در فصل برداشت پسته دایر می شوند ممنوع بوده و واحدهای متخلف پلمپ و وسایل نقلیه مربوط توقیف می شوند.
نیک ورز افزود:همچنین کلیه متهمین که به اتهام سرقت پسته دستگیر شوند تا پایان فصل برداشت، بازداشت خواهند شد.
دادستان شهرستان سیرجان در پایان اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت پسته کلیه باغداران لازم است تدابیر لازم به منظور پیشگیری از وقوع سرقت بکار گیرند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه