اخبار داغ

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد:

ابراز خرسندی ایران از عزیمت شیخ زکزاکی و همسرش به هندوستان برای درمان

ابراز خرسندی ایران از عزیمت شیخ زکزاکی و همسرش به هندوستان برای درمان
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز خرسندی از عزیمت شیخ زکزاکی و همسرش به هندوستان برای درمان، آمادگی جمهوری اسلامی را برای هرگونه مساعدت در این زمینه اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از عزیمت شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش برای درمان به کشور هندوستان و آرزوی بهبودی و بازیابی سلامتی کامل وی اظهار داشت: امیدواریم حضور آقای زکزاکی در خارج از کشور فرصت بهتری را برای حل مشکلات چند سال اخیر بین جنبش اسلامی نیجریه و دولت به منظور تضمین حقوق شیعیان، رفع محدودیت‌ها از جنبش و آزادی زندانیان ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از این روند، آمادگی خود را برای هرگونه مساعدت اعلام می‌کند.
,
 
,
به گزارش فارس، «شیخ ابراهیم زکزاکی»، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به همراه همسرش دیشب (دوشنبه) 21 مرداد ماه و با مجوز دادگاه عالی کادونا  ابوجا، پایتخت این کشور را به سمت هندوستان ترک کرد.
,
 
,
جنبش اسلامی نیجریه در خصوص سفر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر این جنبش به هندوستان بیانیه‌ای صادر کرد.
,
 
,
در این بیانیه آمده است: «بسیار خرسند هستیم که تایید کنیم که در این روز مبارک عید شیخ زکزاکی و همسرش سوار پرواز خود در ابوجا شده و در حال حاضر در مسیر هند قرار دارند تا در آنجا در بیمارستان «مدانتا» درمان فوری پزشکی دریافت کنند. این پیروزی تحقق وعده الهی است که گفته مومنان موفق خواهند شد.» 
,
 
,
«شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه (IMN) از آذر ۱۳۹۴ (دسامبر ۲۰۱۵ میلادی) و بعد از یورش ارتش و پلیس این کشور به حسینیه بقیه‌الله (عج) در شهر زاریا و منزلش در ایالت «کادونا» در شمال نیجریه به همراه همسرش «زینت ابراهیم» دستگیر و از آن زمان در حبس خانگی به سر می‌برد، وضعیت جسمانی وی در این مدت رو به وخامت رفته بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه