اخبار داغ

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

جهادگران بسیجی هرکجا احساس نیاز شود لباس رزم به تن خواهند کرد

جهادگران بسیجی هرکجا احساس نیاز شود لباس رزم به تن خواهند کرد
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه و بسیج تنها در جنگ های سخت حضور ندارند، بلکه نیروهای جهادی بسیج با روحیه ای که دارند هر کجا احساس نیاز شود لباس سازندگی رزم به تن می کنند و ماموریت را با موفقیت به پایان می رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سپاس با اشاره به رحیه جهادی در بسیج، اظهار کرد: بسیج از نیروهای انقلابی است که همه فعالیت هایش برای رضای خدا با سرعت بسیار بالایی با موفقیت انجام می دهد که در حادثه سیل اخیر کاملا قابل مشاهده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس , سپاس ,
 
,
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مانند دوران دفاع مقدس که بسیج در خط مقدم قرار داشت امروز در حوادث مختلف شاهد حضور چند میلیونی بسیجیان به همراه طلبه های عمامه دار هستیم که در واقع حرکت های خودجوش بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی است که به نمایش گذاشته می شود.
,
 
,
حسینی بوشهری افزود: امروز با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد با حضور بسیج و مسئولین دلسوز نباید نگرانی در خصوص برخی مسائل وجود داشته باشد و اعتقاد داریم بسیج باید در محیط های مختلف نقش دیدبانی داشته باشد تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حوادث اخیر دشمنان  به دنبال از هم پاشیدگی کشور بودند، ابراز کرد: در حادثه های اخیر مانند سیل روحانیت، ارتش، سپاه و بسیج در کنار مسئولین اجرایی کشور قرار گرفت و برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند.
,
 
,
نائب رئیس جامعه مدریس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید خدمات نیروهای جهادی بسیج برای مردم تبعیین شود، اذعان کرد: سپاه و بسیج تنها در جنگ های سخت حضور ندارند، بلکه نیروهای جهادی بسیج با روحیه ای که دارند هر کجا احساس نیاز شود لباس سازندگی رزم به تن می کنند و ماموریت را با موفقیت به پایان می رسانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه